رونمایی از فیس لیفت فورد ایج در اروپا با موتور جدید بی توربو دیزل

خودروی بروز شده و در اصطلاح فیس لیفت فورد ایج در اواخر سال جاری در  اروپا تولید می شود.خودرویی پیشرفته درکلاس SUV  که در فیس لیفت جدیدش از یک جلو پنجره بزرگتر، چراغهای LED ، چراغهای عقب LED ،دی لایت جدید و سپر های باز طراحی استفاده کرده است.

ford edge facelift euro spec - رونمایی از فیس لیفت فورد ایج در اروپا با موتور جدید بی توربو دیزل

این خودرو به صورت انحصاری با یک موتور دیزلی ۲.۰ لیتری در بازار اروپا عرضه می شود، هیچ موتور بنزینی به این خودرو اضافه نمی شود.این خودرو از یک سیستم پیشرفته دو توربو شارژ برای تولید  و تحویل ۲۳۸ اسب بخار (۱۷۵ کیلو وات)  نیرو استفاده می کند.

ford edge facelift euro spec 1 - رونمایی از فیس لیفت فورد ایج در اروپا با موتور جدید بی توربو دیزل

این موتور با گشتاور، سر و صدا و ارتعاش پایین کار می کند و البته  بهینه شده است و همچنین شتاب صاف و خطی را فراهم می کند.  نسل جدید  گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جایگزین اتوموبیل شش سرعته شده است.نیرو به سیستم AWD  منتقل می شود .

ford edge facelift euro spec 2 - رونمایی از فیس لیفت فورد ایج در اروپا با موتور جدید بی توربو دیزل

فورد ایج جدید به فناوری های کمکی و ایمنی همانند  کروز کنترل  تطبیقی ،دستیار فرمان،پیشگیری از برخورد، سیستم صوتی بنگ و الفسن با ۱۰ بلندگو ،سقف شیشه ای پانوراما ،رینگ  ۲۰ اینچ، اگزوز دو لول با لبه های کروم، صندلی مخصوص چرمی برقی ۱۰ جهته و پدال های ورزشی آلومینیومی است.

   ford edge facelift euro spec 3 - رونمایی از فیس لیفت فورد ایج در اروپا با موتور جدید بی توربو دیزلford edge facelift euro spec 4 - رونمایی از فیس لیفت فورد ایج در اروپا با موتور جدید بی توربو دیزل

منبع: فورد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.