معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ که دیگر تصاویر این خودرو به صورت رسمی منتشر شده است گویا طرفداران بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.این خودرو بروز شده و از نظر ظاهری چه در داخل و چه در بیرون بروز شده است و چهره ای مدرن و زیبا به خود گرفته است.البته شرکت هیوندای به بروز رسانی ظاهری خودرو بسنده نکرده است و اعلام کرده قرار است یک مدل هیبرید  هم برای علاقه مندان خودرو های سبز تولید کند.

2019 hyundai santa fe 2 2 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

نسل چهارم هیوندای سانتا فا، پس از راه انداختن یک کمپین طولانی از تیزر و تعداد زیادی از عکس های جاسوسی، به طور کامل نمایش داده شده است. به نظر می رسد اساسا چیزی شبیه مدل قبلی خود ندارد، خودروی کلاسSUV با یک چهره جسورانه با فیشای جلو جالب و چراغ های باریک  کهما را  یاد هیوندای کونا می اندازد.

2019 hyundai santa fe 1 2 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

خودروی بی نظیر و نسل جدید دارای ترمز Nexo و یک جلوپنجره ی شیک و آبشار مانند که برای اولین بار در I30 اعمال   شد  .در سال جدید هیوندای سانتافه بدلیل استفاده از طراحی چراغ های جلو و عقب خاص شکل و شمایلی کاملا برجسته کسب کرده است.

2019 hyundai santa fe 7 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

چهارمین نسل هیوندای سانتافه  دارای یک ظاهر جعبه ای و ظریف تر از مدل فعلی است.جلو پنجره مشبک شش گوشه با قالبی فلزی دقیق، یک ظاهر عالی را برای این خودرو ایجاد کرده است. هیوندای ادعا می کند که  ستون A نازک و پانل های شیشه ای بزرگتر در چهارچوب عقب، دید راننده را تا ۴۰٪ را افزایش می دهد.

2019 hyundai santa fe 5 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید
برای نسل جدید،قرار این خودرو  در مدل های مختلف تولید شود ،مدل هایی همانند هفت سرنشین با فاصله دو محور طولانی تر و هشت سرنشین که دارای نام جدیدی خواهد بود.

2019 hyundai santa fe 6 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

اولین موتوری که به صورت رسمی مورد تایید است موتور ۲.۲ لیتری با قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخار (۱۴۹ کیلو وات) و ۳۲۰ پوند فوت (۴۳۴ نیوتن متر) گشتاور است. سانتافه ۲۰۱۹ کمی بزرگتر از  سانتافه اسپرت است. فاصله بین دو محور به  ۱۰۸.۹ اینچ (۲۷۶.۶۱ سانتیمتر) افزایش یافته است که در مقایسه با ۱۰۶.۳ اینچ (۲۷۰ سانتی متر) رشد قبلی رشد داشته است.موتور دوم این خودرو  ۲.۴ لیتری چهار سیلندر با ۱۸۵ اسب بخار  (۱۳۸ کیلو وات) خروجی قدرت است.

2019 hyundai santa fe 2 2 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

موتور سوم هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ از نوع توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با   خروجی ۲۳۲ اسب بخار (۱۷۳ کیلو وات) خواهد بود.موتور های گفته شده به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شوند که جایگزین شش سرعت موجود است. این شرکت گزارش داده  است که گیربکس سبک تر و کارآمد تر از قبل شده است. این گیربکس به سیستم چند منظوره چهار چرخ محرک با حالت های رانندگی Normal، Sport و Smart مجهز می شود.

2019 hyundai santa fe 3 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

طول کلی  به ۱۸۷.۸ اینچ (۴۷۷.۰۱ سانتی متر)  تغییر داشته است که در مقایسه به طول قبلی ۱۸۵ اینچ (۴۶۹.۹ سانتی متر) می توانیم نتیجه بگیریم که فضای در دسترس سرنشینان  به ۱۱۰.۷ فوت مکعب (۳.۱۴۳.۷ لیتر) افزایش یافته است که قبلا ۱۰۸ فوت مکعب (۳،۰۵۸ لیتر) بود.

2019 hyundai santa fe 4 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

در داخل هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ به نظر می رسد کار های خوبی انجام شده است. ویژگی های استاندارد نظیر  سیستم سرگرمی ۷ اینچی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto با زاویه بیشتر به سمت راننده نصب شده است تا از پرت شدن حواس راننده جلوگیری کند.

2019 hyundai santa fe 9 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

همچنین هیوندای سانتفه  ۲۰۱۹  از نظر ایمنی دارای سیتم هشدار برخورد با جلو و هشدار خروج از خط به جلوگیری از برخورد برخورد جلو  و کلی دیگر است و شما باید تا نمایشگاه اتوشو نیورک صبر کنید.

       2019 hyundai santa fe 8 1 - معرفی هیوندای سانتافه 2019 با تصاویر و اطلاعات جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.