معرفی کیا اپتیما مدل 2018 نسخه ای سفارشی برای اروپا

شرکت کیا  در حال کار کردن بر روی نسخه ای از کیا اپتیما است تا موتور جدید  CRDi با حجم  ۱.۷ لیتری بنزینی و موتور دیزلی ۱.۶ لیتری را جایگزین نسل های قبل کند.موتوری که کاملا جدید است.موتور جدید به طور قابل توجهی پاک تر از نسخه قبل خود است و فناوری کنترل کربن فعال کاتالیزوری (SCR)، اجازه می دهد تا این خودرو استاندارد های مورد نیاز اروپا را رد کند و راهی به بازار های جهان و اروپا پیدا کند.

2018 kia optima euro spec - معرفی کیا اپتیما مدل 2018 نسخه  ای سفارشی برای اروپا

موتور ها دارای استاندارد یورو ۶ هستند و دارای  خروجی نزدیک به  ۱۳۴ اسب بخار (۱۰۰ کیلو وات) و ۳۲۰ نیوتن متر (۲۳۶ پوند پا) گشتاور هستند.

2018 kia optima euro spec 2 - معرفی کیا اپتیما مدل 2018 نسخه  ای سفارشی برای اروپا

علاوه بر تمام گفته ها این خودرو از طراحی مجدد  برخوردار است.استفاده از یک سپر نسبتا جدید و به روز شده و طراحی خاص برای چراغهای عقب و سپر عقب جدید  از جمله تغیراتی هستند که در نگاه اول شما متوجه خواهید شد. طرح های جدید رینگ خودرو با سایز های ۱۶ تا ۱۸ اینچ نیز بروز شده اند.

2018 kia optima euro spec 2 - معرفی کیا اپتیما مدل 2018 نسخه  ای سفارشی برای اروپا

در مورد بروز رسانی های داخلی، به غیر از فرمان جدید، یک  داشبورد کروم کاری شده این خودرو  یک سیستم هشدار دهنده راننده را اضافه کرده است که اگر راننده تمرکز نداشته باشد هشدارهای شنیداری و بصری  ایجاد می کند تا حواس راننده را مجددا جمع کند.در اولین نمایشگاه ژنو  این خودرو رونمایی می شود و کیا اپتیما Euro-spec در سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

2018 kia optima euro spec 4 - معرفی کیا اپتیما مدل 2018 نسخه  ای سفارشی برای اروپاکیا اپتیما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.