هیوندای سانتافه 2019 : تغییر ظاهر، تغییر اندازه، افزایش قدرت

ظاهر جدید هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ کاملا طرفداران SUV را به خود جلب می کند. این خودرو به شدت برای سال ۲۰۱۹ در رقابت است با خودرو هایی مشابه مانند تویوتا RAV4 ، نیسان Rogue و هوندا CR-V . موتور توربو دیزل ۲.۰ لیتری مجهز به قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۲ پوند بر فوت مخصوص بازار اروپاست  و موتور های ۲.۴ لیتری بنزینی با ۱۸۵ اسب بخار و ۱۷۸ پوند فوت گشتاور پایه و ۲.۰ لیتر توربوشارژ با ۲۳۲ اسب بخار و ۲۶۰ پوند فوت نیز مخصوص ایلات متحده.

2019 hyundai santa fe 4 - هیوندای سانتافه 2019 : تغییر ظاهر، تغییر اندازه، افزایش قدرت

هر سه مدل به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل هستند. دیزل خروجی پایین تری دارد، هرچند گشتاور آن زیاد تر است.با دور گرفتن می توانید به خوبی متوجه تفاوت صدا در کابین شوید.موتور دیزل به شدت صدای بیشتری ایجاد می کند.در جاده های شهری این خودرو به خوبی به تغیر مسیر های تند پاسخ می دهد و فرمان پذیری خیلی بهتر از آنچه داشته را می توانید شاهد باشید.

2019 hyundai santa fe 5 - هیوندای سانتافه 2019 : تغییر ظاهر، تغییر اندازه، افزایش قدرت

سیستم HTRAC تمام چرخ های شما را در جاده های خیس و لغزنده به خوبی کنترل می کنند و شما دیگر نگران لیز خوردن خودرو در جاده ها ی برقی نیستید .البته در یخ کمی به مشکل خواهید خورد.از نظر آپشنال زیاد نباید منتظر تغیرات آنچنانی در خودرو بود اما از نظر بهبود کیفیت طراحی داخلی و بیرونی این خودرو یکی گزینه های عالی برای خرید است.

2019 hyundai santa fe 12 - هیوندای سانتافه 2019 : تغییر ظاهر، تغییر اندازه، افزایش قدرت

چهارمین نسل هیوندای سانتافه دارای یک ظاهر جعبه ای و ظریف تر از مدل فعلی است.جلو پنجره مشبک شش گوشه با قالبی فلزی دقیق، یک ظاهر عالی را برای این خودرو ایجاد کرده است. هیوندای ادعا می کند که ستون A نازک و پانل های شیشه ای بزرگتر در چهارچوب عقب، دید راننده را تا ۴۰٪ را افزایش می دهد.طراحی جلو پنجره خودرو از نوع لانه زنبوری است. دوربین دید عقب،سیستم پیشگیری از برخورد با جلو ،تشخیص نقطه کور،دستیار خروج از خطو کنترل کروز هوشمند از جمله مهم های ایمنی در این خودرو هستند.

2019 hyundai santa fe 13 - هیوندای سانتافه 2019 : تغییر ظاهر، تغییر اندازه، افزایش قدرت

طول کلی به ۱۸۷.۸ اینچ (۴۷۷.۰۱ سانتی متر) تغییر داشته است که در مقایسه به طول قبلی ۱۸۵ اینچ (۴۶۹.۹ سانتی متر) می توانیم نتیجه بگیریم که فضای در دسترس سرنشینان به ۱۱۰.۷ فوت مکعب (۳.۱۴۳.۷ لیتر) افزایش یافته است که قبلا ۱۰۸ فوت مکعب (۳،۰۵۸ لیتر) بود. در داخل هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ به نظر می رسد کار های خوبی انجام شده است.

2019 hyundai santa fe 8 - هیوندای سانتافه 2019 : تغییر ظاهر، تغییر اندازه، افزایش قدرت

ویژگی های استاندارد نظیر سیستم سرگرمی ۷ اینچی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto با زاویه بیشتر به سمت راننده نصب شده است تا از پرت شدن حواس راننده جلوگیری کند. همچنین هیوندای سانتفه ۲۰۱۹ از نظر ایمنی دارای سیتم هشدار برخورد با جلو و هشدار خروج از خط به جلوگیری از برخورد برخورد جلو و کلی دیگر است و شما باید تا نمایشگاه اتوشو نیورک صبر کنید.

هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.