زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو

زنوو TSR-S یکی از جدید های نمایشگاه خودروی ژنو  بود که چند روز پیش رونمایی شد.این خودرو محصولی دانمارکی است و همین که بدانید ۲.۸ ثانیه زمان لازم دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برسد باید متوجه سرعت و قدرت آن بشوید.در ضمن ظاهر خودرو هم که کاملا خاص و زیبا است.

zenvo al salone di ginevra 2018 - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو

در  سال قبل شرکت دانمارکی از مدلTS1 GT کرده بود که التبه نمی توانستید از آن به عنوان یک خودروی خیابانی استفاده کنید ولی ظاهر مدل جدید TSR-S  قابلیت رانندگی در خیابان را دارد و مجوز های لازم را از آن خود کرده است.حرف S در انتهای نام بیانگر همین مسئله است.

zenvo tsr s 3 - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو

زنوو TSR-S دارای موتور ۵۸۰۰ سی سی ۸ سیلندر با ۲ سوپرشارژر  با تکنولوژی سانتریفیوژ است که دارای خروجی حیرت انگیز ۱۱۷۷ اسب بخار   است .این نیرو توسط سیستم انتقال  ۷ سرعته  با پدال شیفتر به هر چهار چرخ منتقل می شود.

zenvo tsr s 4 - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو

پس همانگونه که در ابتدای مطلب عرض کردیم این خودرو یعنی زنوو TSR-S می تواند در مدت ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت  برسد و جالبتر این است که شتاب ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر  را نیز در ۶.۸ ثانیه بدست می آورد.

zenvo tsr s - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو zenvo al salone di ginevra 2018 1 - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو zenvo tsr s 1 - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو zenvo tsr s 2 - زنوو TSR-S از ژنو تازه واردی به دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.