فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو

فولکس واگن جتا جدید با شکوه تر از قبل همراه با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و بهینه سازی مصرف سوخت برای سال ۲۰۱۹ آماده و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد.فولکس واگن جتا با موتور توربو ۱.۴  ، ۱.۸ و ۲.۰ لیتری توربوشارژ قرار است به بازار عرضه شود.

2019 volkswagen jetta - فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو

از نظر فضای داخلی فولکس واگن جتا دارای طراحی زیبا اما به صرفه از نظر اقتصادی است تا بتواند بازار خود را برای خریداران قشر متوسط در جوامع حفظ کند.

2019 volkswagen jetta 2 - فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو

خودرو دارای فضای داخلی  ارگونومیک   تر است و  داشبورد پر است از خطوط خشن که جزو طراحی اصلی فولکس واگن جتا است و نمی توان آن را یک ایراد دانست حتی سبب زیبایی آن می شود.

2019 volkswagen jetta 5 - فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو

فولکس واگن جتا بر روی یک  پلتفرم  جدید MQB  ساخته شده است.پلت فرمی که سبب داشتن حس یک رانندگی خوب با فضای کافی برای سرنشیان و راننده میشود.از رقبای اصلی فولکس واگن جتا می توانیم به هوندا سیویک ،هیوندای النترا ،شورلت کروز  و تویوتا کرولا اشاره کنیم.

2019 volkswagen jetta 4 - فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو

تاکنون فقط اطلاعات موتور  ۱.۴ لیتری  خودرو منتشر شده است.موتور چهار توربوشارژر  با خروجی  ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۸۴ پوند گشتاور که قرار است در سه ماهه دوم امسال به فروش برسد.

   2019 volkswagen jetta 1 - فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو  2019 volkswagen jetta 3 - فولکس واگن جتا مدل 2019 با ظاهری جدید و کار آمدتر | نمایشگاه خودروی ژنو

منبع: فولکس واگن
ترجمه  : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و کارشناس کامپیوتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.