تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

مرسدس بنز AMG GT R خودرویی تیون شده است که دارای خروجی موتور ۷۶۹ اسب بخار است.این خودرو توسط یک تیم تیونینگ واقع در کشور آلمان بروز شده است  و دارای شتاب ۲.۹ ثانیه است.نکته قابل اشاره این است که شرکت بنز اعلام کرده بود که نسل جدید خودرو های مرسدس بنز AMG  تا سال ۲۰۲۰ شاید بروز و تولید نشوند پس مرسدس بنز AMG GT R می تواند شما را تا آن زمان بخوبی ساپورت کند.

mercedes amg gt r by domanig 2 - تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

مرسدس بنز AMG GT R دارای قیمتی نزدیک به ۱۶۰۰۰۰ دلار است  و توسط شرکت تیونیگ آلمانی گفته شده  با نام IMSA ساخته و تیون شده است.

mercedes amg gt r by domanig 3 - تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

مرسدس بنز AMG GT R تیون شده دارای موتور پر قدرت ۴۰۰۰ سی سی از نوع توربوشارژ  و  ۸ سیلندر است که خروجی  ۷۶۹ اسب بخار و  ۹۶۰ نیوتن‌متر  را می دهد و همین افزایش گشتاور و قدرت سبب شده است تا مرسدس بنز AMG GT R بتواند شتاب خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند در فقط  ۳.۲ ثانیه .

mercedes amg gt r by domanig 1 - تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

سیستم تعلیق بروز شده و کاهش ارتفاع داشته است و اینکه از رینگ های عریض و سایز  ۲۰ اینچ و ۲۱ اینچ   با لاستیک های میشلن  ۲۷۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵  استفاده کرده است.

 

 

تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

mercedes amg gt r by domanig 4 - تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو mercedes amg gt r by domanig - تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.