کشیک نوروزی تعمیرکاران خودرو تا پایان تعطیلات

 علیرضا نیک آئین ریس اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو در گفت وگو با رادیو درباره طرح کشیک نوروزی اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی که نیاز به تعمیر خودروهای خود دارند، طرح کشیک نوروزی تعمیرگاه های خودرو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مسافرانی که قصد سفر دارند حتما ۲۴ ساعت قبل از سفر تعمیرات لازم روی خودرو انجام داده و آن را در داخل شهر محل اقامت خود تست کنند. از آنجایی که قطعات تقلبی خودرو در بازار زیاد و نحوه تشخیص آن از لوازم یدکی اصل بسیار سخت است، نیاز به تست شهری دارد تا کیفیت قطعه مشخص شود.

به گفته نیک آئین این طرح در ۱۲۰ واحد مجاز تحت پوشش اتحادیه در تمام نقاط تهران در ایام نوروز از ساعت ۸ تا ۱۸ به اجرا گذاشته خواهد شد. ضمن اینکه از ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی واحدهای منتخب اتحادیه به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو یادآور شد: در تمام این واحدها بنر کشیک نوروزی با لوگوی این اتحادیه نصب شده است. همچنین مرکز پیام اتحادیه به شماره تلفن ۷۷۶۴۶۰۶۰ در خدمت شهروندان تهرانی بوده و پرسنل اتحادیه تا ساعت ۱۶ هرروز در خدمت مسافران نوروزی هستند تا خودروهایی که نیاز به تعمیر دارند را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز راهنمایی کنند.

وی تأکید کرد: مسافران و شهروندان همچنین جهت اطلاع از لیست تعمیرکاران کشیک نوروزی به نشانی اینترنتی www.mechanic-tehran.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.