حضور مستمر پرسنل کشیک امور مشتریان ایران خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی

 در همین راستا  به منظور اصلاح فرایندهای پاسخگویی در ایام تعطیلات، امور مشتریان ایران خودرو در نظر دارد پروژه هایی مانند تجارب مشتریان (CEM) را برای کاربردی تر کردن ارایه سرویس ها در مناسبت های ویژه سال و با توجه به شرایط جامعه هدف، برنامه ریزی کند تا نسبت به بهینه سازی خدمات توسط واحدهای ذیربط اقدامات شایسته تری به عمل آید.

شایان ذکر است بر اساس این آمار تسریع در ارایه با کیفیت سرویس ها و دسترس بودن قطعات،  نقش کلیدی در ارتقا تصویر خودروسازان نزد جامعه و همچنین وفا داری به محصولات تولید داخل را می تواند به دنبال داشته باشد.

مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو در تلاش است با توجه به در پیش بودن دور دوم سفرها، در راستای تکریم ارباب رجوع ،رسیدگی به درخواست های مشتریان را با حضور پرسنل کشیک خود تا پایان تعطیلات بصورت مستمر ادامه دهد تا ضمن ارج نهادن به جایگاه مشتریان، مسئولیت خود در قبال کالای ایرانی را به نحو شایسته‌ای یادآوری نمایند.

مشتریان محترم همانند روزهای عادی، برای ارایه موضوعات و دریافت خدمات مربوط به امور مشتریان، می توانند از طریق کانال های ارتباطی و همچنین مراجعه حضوری به مرکز CRM در ساعات اداری به منظور پیگیری در خواست های مطروحه، اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.