بهترین موتورسیکلت‌های دنیا

 در این گزارش قصد داریم تا شما عزیزان را با ۵ موتور سیکلت برتر با قیمت های قیمت کمتر از ۵ هزار دلار  آشنا کنیم پس با ما همراه باشید .

این روزها درحال نزدیک شدن به فصل موتور سواری هستیم و افراد بسیاری به فکر خرید موتورسیکلت می‌افتند. در این بین ممکن است عده‌ای نگران بودجه‌ی خود باشند و اینکه آیا خواهند توانست با بودجه خود یک موتورسیکلت خوب خریداری کنند یا نه؟ به همین خاطر در ادامه قصد داریم تابه شما موتورسیکلت‌های بسیار خوبی را معرفی کنیم که قیمتی کمتر از ۵ هزار دلار دارند.

این مطلب خیلی جامع نیست و به جزئیات دقیق این موتورسیکلت‌ها نخواهیم پرداخت اما این موتورها با در نظر گرفتن قیمت خود بهترین کارایی و ارزش در برابر قیمت را ارائه می‌دهند. همچنین هر کدام این پنج موتورسیکلت‌ را از کلاس‌های مختلفی انتخاب کرده ایم که شامل کلاس کروزر، موتورسیکلت‌های اسپرت، موتورسیکلت‌های دوکاره، موتورسیکلت‌های استاندارد و موتورسیکلت‌های کلاسیک می‌شوند.

برای انتخاب موتورسیکلت‌ها نیز فاکتورهایی همانند قیمت و ارزش در برابر قیمت آن‌ها در نظر گرفته شده است در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این موتور سکلیت ها بپردازیم.

۱- کلاس کروزر: هوندا Rebel 300

cc7090d3 e772 4cad b256 8dccfc3f981c - بهترین موتورسیکلت‌های دنیا

هوندا ربل ۳۰۰ با قیمت ۴ هزار و ۴۹۲ دلار به تازگی معرفی شده است و یکی از بهترین موتورسیکلت‌های کروزر با ابعاد کوچک در بازار جهانی است. این موتورسیکلت‌ها استایل جالبی دارند ضمن اینکه امکان شخص سازی هم برای خریداران آن مهیا است. مدل بزرگتر این موتورسیکلت‌ با کد ربل ۵۰۰، به دلیل قیمت ۶ هزار دلاری در لیست ما قرار نمی‌گیرد اما محبوبیت بیشتری نسبت به ربل ۳۰۰ دارد.

۲- کلاس اسپرت: کاوازاکی نینجا ۴۰۰

9c5d3c37 d40a 4745 8ea9 de2916945bca - بهترین موتورسیکلت‌های دنیا

کاوازاکی با رنگ همیشگی سبز خود موتورسیکلتی قابل احترام است و مدل جدید نینجا ۴۰۰ نیز توانایی‌های بسیار زیادی را با قیمت تنها ۴ هزار و ۹۹۹ دلار به شما ارائه می‌دهد. فقط می‌توان گفت که این موتورسیکلت‌ به بهترین نحو از پس وظایف محول شده خود می‌تواند بر بیاید.

۳- کلاس چند منظوره: یاماها TW200

e59f00cd 5959 447b be98 985f79ef7f16 - بهترین موتورسیکلت‌های دنیا

یاماها TW200 با قیمت ۴ هزار و ۵۹۹ دلار یک موتورسیکلت‌ با طراحی کلاسیک است. این موتورسیکلت‌ ابعاد کوچکی دارد ضمن اینکه یک موتورسیکلت‌  همه جا رو به حساب می‌آید و می‌تواند از هر گونه مسیری عبور کند. یاماها TW200 را باید در کلاس موتورسیکلت‌های  ADV قرارداد که قابلیت استفاده و حرکت در خیابان را نیز دارند. یاماهای TW200 برای حدود ۳۰ سال است که در بازار حضور دارد در طول این ۳۰ سال طراحی آن تفاوتی نکرده است و شاهد همان ظاهر کلاسیک و دوست داشتنی قدیمی در این موتور سیکلت هستیم. البته یاماها امسال  تغییرات کوچکی را در این موتور سکلیت اعمال کرده است. به هر حال TW200 یکی از انتخاب‌های خوب در این بازه‌ی قیمتی است.

۴- کلاس سنتی: سوزوکی  TU250X

0133f473 945b 4b92 8fc2 2ce124d281d9 - بهترین موتورسیکلت‌های دنیا

پیشینه این موتورسیکلت به دهه ۷۰ میلادی برمی‌گردد. TU250X دارای قیمت ۴ هزار و ۳۹۹ دلار است و موتورسیکلت‌ واقعا خوبی است. این موتورسیکلت‌ کلاسیک از یک پیشرانه‌ی خنک شونده با هوا با حجم ۲۴۹ سی سی بهرمند است که نیروی آن نیز با استفاده از یک جعبه دنده‌ی ۵ سرعته انتقال پیدا می‌کند. سیستم تعلیق این موتورسیکلت‌ عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد و راحتی مناسبی را به سوار کار عرضه می‌کند. برای موتور سواران تازه کار، سوزکی TU250X یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شروع کار به حساب می‌آید اما اگر بودجه بیشتری دارید و به محصولات سوزکی نیز علاقه دارید می‌توانید به سراغ مدل قدرتمندتر و بزرگتر SV650 نیز بروید که البته قیمت بیشتری نیز دارد.

۶- کلاس استاندارد: بی‌ام‌و G310R

4b927c19 a43f 41aa ac08 525a6544844a - بهترین موتورسیکلت‌های دنیا

شاید از دیدن یک موتورسیکلت‌ بی‌ام‌و با قیمت کمتر از ۵ هزار دلار تعجب کنید اما باید بدانید که G310R در حال حاضر در بازار با قیمت ۴ هزار و ۷۵۰ دلار به فروش می‌رسد. این موتور سکلیت  تشابهات بسیاری با مدل قدرتمند و مسابقه ای S1000R دارد. G310R نیز موتورسیکلتی سریع، خشن و اسپرت است که سواری با آن نیز لذت زیادی دارد. این موتورسیکلت‌ به عنوان محصولی کاملا جدید برای سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است و می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای طرفداران بی‌ام‌و باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.