موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید

هیچ فردی طرفدار قوانین یورو ۴ جدید برای موتورسیکلت‌ها نبوده اما خب امسال با نمونه‌های جدیدی روبرو خواهیم شد زیرا سازنده باید بتوانند خود را با قوانین آلایندگی جدید تطبیق دهند. موتورسیکلت‌سازان مشهور جهان در سال ۲۰۱۷ اقدام به رونمایی از برخی بایک های فوق‌العاده برجسته کرده‌اند که امسال وارد بازار خواهند شد.

این شما و این هم مهم‌ترین موتورسیکلت‌هایی که در سال جاری وارد بازار خواهند شد.

  • دوکاتی پانیگل V4

Ducati Panigale V4 - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
بایک های اسپورت معدودی امسال وارد بازار خواهند شد اما دوکاتی با محصول جدید خود یعنی پانیگل V4 جور همه را خواهد کشید. ما این موتورسیکلت را در پیست رانده ایم و البته نسخه اسپورت آن‌هم در تست حاضر بوده و به سادگی می‌توان گفت که تنها نمونه‌های مسابقه‌ای می‌توانند یک دور پیست را سریع‌تر V4 طی کنند. هنوز هم پیشرانه بسیار قوی V4 جذاب‌ترین جنبه این موتورسیکلت می‌باشد. اگر رقیبی بتواند در جاده یا پیست به پانیگل V4 نزدیک شود قطعاً شگفت‌زده خواهیم شد.

  • کاوازاکی H2 SX

Kawasaki H2 SX - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
محصول جدید کاوازاکی نیز قواعد بازی را تغییر خواهد داد. روح ZZ-Rs قدیمی در این موتورسیکلت دمیده شده و کاوازاکی گفته H2 SX حد نهایی کلاس خود خواهد بود و پیشرانه سوپرشارژردار شما در یک چشم به هم زدن از شهری به شهر دیگر خواهد رساند. به این مورد باید موقعیت سواری راحت، حفاظ‌های باد زیاد و تجهیزات الکترونیکی را نیز اضافه کرد.

  • هوندا گلد وینگ

Honda Gold Wing 2018 - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
گلد وینگ جدید هوندا ما را به شدت هیجان‌زده کرده است. هر بار که با این موتورسیکلت روبرو شده‌ایم لبخند رضایتی بر لبانمان نقش بسته و همیشه به بهترین بودن آن اذعان داشته‌ایم. گلد وینگ به سرعت H2 SX نخواهد توانست شما را از شهری به شهر دیگر ببرد اما قطعاً محصولی لوکس‌تر خواهد بود.

  • کاوازاکی Z900RS کافه ریسر

Kawasaki Z900RS Café Racer - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
ما واقعاً خواهان دیدن این موتورسیکلت هستیم. ما هرگز احساس واقعی یک موتورسیکلت رترو را درک نکرده‌ایم اما کاوازاکی شرکتی متفاوت است که واقعاً ما را به خود جذب می‌کند. صفحه‌نمایش کوچک و رنگ بدنه سبز این موتورسیکلت خیال‌انگیز بوده و نوارهای سفیدرنگ به کار هماهنگی فوق‌العاده‌ای با کلیت Z900RS دارند. همچنین شاهد موقعیت سواری اسپورت و سیستم ترمز بسیار قوی‌ای هستیم.

  • کی تی ام ۷۹۰ دوک

2018 ktm duke 790 first look 15 fast facts 4 - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
از نظر ما این موتورسیکلت قطعاً جذاب‌ترین بایک سال ۲۰۱۸ است. ما مدل ۶۹۰ دوک را قبلاً تست کرده و عاشق وزن کم و پیشرانه قوی آن شده‌ایم. انتظار داریم مدل ۷۹۰ حتی بهتر از آن باشد و به لطف پیشرانه بزرگ‌تر بیش از قبل ما را شیفته خود نماید.

  • ب ام و F850GS

BMW F850GS - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
F800GS در سال ۲۰۱۶ به‌طور کامل عقیده ما درباره موتورسیکلت‌سواری را تغییر داد و هم‌اکنون شدیداً منتشر راندن مدل جدید F850GS هستیم. این موتورسیکلت برای سال ۲۰۱۸ کاملاً دگرگون شده و تنها رینگ‌های ۲۱ اینچی جلو و نام GS آن با مدل قبلی یکسان است. حالت‌های سواری بهبود یافته، صفحه‌نمایش TFT، سیستم تعلیق، شاسی و پیشرانه مثال‌زدنی بوده و قول تجربه‌ای لذت‌بخش چه در روی آسفالت و چه در محیط‌های خارج از جاده را می‌دهد. فکر می‌کنیم نسخه رالی این موتورسیکلت نیز جذاب از کار دربیاید.

  • یاماها Niken

2018 Yamaha Niken leaning three wheeler 13 - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
بی‌صبرانه منتظر دریافت بازخوردهای این موتورسیکلت هستیم. ما نسخه سه چرخ مشابه را قبلاً رانده‌ایم اما این تجربه هرگز با پیشرانه‌ای به قدرت نسخه ۹۰۰ سی‌سی یاماها نبوده و البته به این تجربه باید حس اعتمادبه‌نفسی را هم اضافه کرد که برای برخی افراد حیاتی است.

به خوبی آگاه هستیم که این یک انحراف رادیکال از محصولات عادی بوده اما اگر افراد بیشتری را به خرید موتورسیکلت‌ها ترغیب کند قطعاً می‌تواند موتورسیکلت مهمی برای همه ما باشد.

  • کی تی ام ۷۹۰ ادونچر

KTM 790 Adventure - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
بله می‌دانیم که این بایک به زمان حاضر تعلق ندارد اما خب عرضه خواهد شد و ما درباره آن هیجان‌زده هستیم. از نظر ما هیچ موتورسیکلتی احساس خاص ادونچر را ندارد.

  • دوکاتی ۹۵۹ پانیگل کورس

2018 Ducati 959 Panigale2 - موتورسیکلت‌ هایی که در سال 2018 خواهیم دید
علیرغم هیجانی که درباره V4 پانیگل جدید داریم اما شاید این موتورسیکلت لذت‌بخش‌تر باشد و ترکیب فوق‌العاده‌ای از توازن دوکاتی را در خود داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.