فیس‌لیفت مرسدس بنز c63 AMG مدل 2019 رونمایی شد

همچون مدل های عادی، تعجبی نداد که تغییرات ظاهری در AMG C63 های ۲۰۱۹ نیز صرفا به بازنگری در جزئیات محدود شده اما با این وجود نیز بارزترین تغییر ظاهری یعنی استفاده از طرح جلوپنجره آبشاری موسوم به پانامریکانا، ابهت بیشتری به قدرتمندترین برداشت از C های ۲۰۱۹ مرسدس داده است. متناسب با این چهره تهاجمی تر، در نمای عقب شاهد بهره‌گیری از طرح دیفیوزر متفاوت هستیم. در ضمن، برای C63 های کوپه، یک پکیج آپشنال AMG Aerodynamic در نظر گرفته شده است.

mercedes benz c63 amg 2019 5 - فیس‌لیفت مرسدس بنز c63 AMG  مدل 2019 رونمایی شد

بارزترین تغییرات در فضای داخلی نیز در نظر گرفتن یک نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچ به جای گِیج‌های عادی پشت فرمان و استفاده از نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ برای سیستم اطلاعات و سرگرمی است.

mercedes benz c63 amg 2019 2 - فیس‌لیفت مرسدس بنز c63 AMG  مدل 2019 رونمایی شد

پیشرانه C63 های جدید، همان نیروگاه V8 4.0 لیتری توئین‌توربویی است که در مدل های عادی، ۴۶۹ اسب‌بخار و در مدل های S، ۵۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. اما در مدل جدید، ۲ دنده به تعداد دنده های گیربکس اتوماتیک اضافه شده و حال، این نیروگاه به یک گیربکس ۹ دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض سریع تر دنده ها متصل است. با این پیکربندی پیشرانه، C63 S تنها ۳.۹ ثانیه تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت فاصله دارد و می‌تواند تا ۲۹۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.