کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!

مرسدس بنز به خاطر ویژگی‌های واضح بسیار زیادی شناخته می‌شود اما یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این برند صندلی‌های شگفت‌انگیز محصولات آن است. بله ما دوست داریم روی صندلی‌های یک مرسدس بنز لَم دهیم اما هیچ‌یک از صندلی‌ها نمی‌توانند راحتی صندلی‌های ماساژوردار مرسدس S کلاس را ارائه دهند. به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن شاهد کالبدشکافی و جدا کردن قطعات این صندلی‌ها هستیم.

mercedes benz s class seat dissected 6 - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!
پیش از آنکه شروع به ابراز انزجار از این حرکت بکنید بدانید که این کار در یک صندلی اتفاقی رخ نداده است. برای آغاز باید گفت صندلی S کلاس مدرن دارای عملکردهای سرد و گرم شونده و همچنین ماساژ بوده و فوق‌العاده گران‌بها هستند. همچنین پرواز به مقر اصلی مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان نیز ارزان نبوده اما خب ارزش این کار را داشته است. مرسدس بنز از این افراد دعوت کرده تا نگاهی نزدیک‌تر به عملکرد صندلی S کلاس مدرن داشته باشند.

mercedes benz s class seat dissected 7 - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!
صندلی انتخابی برای حضور در اتاق عمل صندلی راننده مرسدس بوده و با وجود صندلی‌های زیادی در که پشت زمینه ویدئو دیده می‌شوند فکر نمی‌کنیم آن‌ها از انجام این کار خیلی ناراحت شده باشند. هنوز هم از دیدن فرو رفتن تیغه تیز در بطن صندلی‌ها ناراحت می‌شویم!

mercedes benz s class seat dissected 5 - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!

mercedes benz s class seat dissected 4 - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!

mercedes benz s class seat dissected 3 - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!
زیر چرم مرغوب صندلی همه نوع تجهیزاتی که فکرش را می‌کنیم خواهیم دید. همین امر باعث می‌شود در زمان روشن کردن گرم‌کن صندلی تفکر دوباره‌ای درباره تکنولوژی بکار رفته در آن داشته باشیم. عملکرد ماساژ صندلی S کلاس توسط کیسه‌های بادی زیادی که توسط واحد کنترل پیچیده‌ای کار می‌کنند صورت می‌گیرد. ما همچنین مارپیچ‌هایی برای عملکرد گرم‌کن صندلی، فن‌هایی برای به گردش درآوردن هوا، پدهای زیاد و متنوع و… می‌بینیم.

mercedes benz s class seat dissected - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!

mercedes benz s class seat dissected 2 - کالبدشکافی دردناک صندلی مرسدس S کلاس!
گاهی اوقات بهتر است چیزی درباره اتفاقاتی که در یک خودرو می‌افتد ندانیم! هرچند این به معنی عدم لذت بردن از ماساژور صندلی یک مرسدس S کلاس مدرن نیست!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.