ورود بنتلی با کانسپت EXP 10 Speed 6 در نمایشگاه ژنو

بنتلی برای نمایشگاه ژنو همین ایده را پیاده‌سازی کرده و کانسپت دوسرنشین اسپرت کاملا جدید EXP 10 Speed 6 را ارائه کرده است که منجر به آینده‌ای اسپرت‌تر برای خودروهای این مجموعه خواهد شد.علاوه بر ارتقای خانواده‌ی Continental GT، بنتلی EXP 10 Speed 6 را به عنوان یک سورپرایز برای هشتادوپنجمین نمایشگاه خودروی ژنو به ارمغان آورده است. .بنتلی، EXP 10 Speed 6 را نسخه‌ی بریتانیایی خودروهای اسپرت دوسرنشین عملکردی می‌خواند که از طراحی مدرن، هنرهای مهارتی، مواد مناسب و تکنولوژی عملکردی پیشرفته برخوردار شده است. متاسفانه بنتلی به نوع پیشرانه‌ی EXP 10 Speed 6 اشاره‌ای نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد اما کمپانی سازنده وعده‌ داده این خودرو قادر به چالش کشیدن رقبای پرسرعت خود و ایجاد امتیازات جدید در این بخش خواهد بود.درواقع این خودرو شبیه به یک کوپه‌ی اسپرت است که از نظر ظاهری به لطف داشتن نمای مسطح، بخش عقب مقعر و کابین بزرگ قرار گرفته در پشت کاپوت وسیع و رو به پایین خود، توانایی رقابت با مدل‌های برتر این رده را دارد
[review]
bentley exp 10 3 - ورود بنتلی  با کانسپت EXP 10 Speed 6 در نمایشگاه ژنو

bentley exp 10 20 - ورود بنتلی  با کانسپت EXP 10 Speed 6 در نمایشگاه ژنو

bentley exp 10 0 - ورود بنتلی  با کانسپت EXP 10 Speed 6 در نمایشگاه ژنو

مشخصات ظاهری این کانسپت EXP 10 Speed 6:

با سپرهای بزرگ و گربه‌ای شکل و ظاهر آشنای کانتیننتال جی‌تی

چراغ‌های جلوی چهارگوشه و جلوپنجره‌ی ماتریسی است.

جلوپنجره‌ی این خودروی جذاب به طور ماهرانه‌ای عدد ۶ را در خود پنهان کرده که از زوایای و شرایط نوری خاصی مشهود است.

از ویژگی‌های جذاب ظاهری این کانسپت باید به چراغ‌های عقب قطره‌ای شکل آن هم اشاره کرد که بالای لوله‌های اگزوز با شکل یکسان، قرار گرفته‌اند.

رنگ این کانسپت نمای جدید از رنگ سبز بریتانیایی کلاسیک می‌باشد که به خودرو جلوه‌ی درخشان و ژرفی بخشیده است.

فضای داخلی خودرو بنتلی EXP 10 Speed 6:

به همان زیبایی فضای بیرونی است و دلیل این امر تنها حذف صندلی‌های عقب نمی‌باشد. تریم چرمی اطراف سرنشین را به شدت احاطه کرده که از کنسول مرکزی شروع می‌شود، به بخش بالایی داشبورد کشیده می‌شوند و سپس لبه‌ی پایینی هر در را می‌پوشاند و به این ترتیب فضای راحتی را برای راننده و سرنشین ایجاد می‌کند. کنسول چپ/راست جایگاه تاچ‌اسکرین‌های کنترلی و سرگرمی ۱۲ اینچی و همچنین شیفتر می‌باشد. پنل ابزار در جلوی دید راننده قرار دارد.

بنتلی کابین پیشرفته‌ی کانسپت خود را مانند همیشه با پوشش دقیق و استادانه‌ای پوشانده است و از ترکیب چرم قهوه‌ای، چوب گیلاس و مواد مسی و فولادی استفاده کرده است. فضایی هم در پشت صندلی‌ها تعبیه شده تا خودروی جدید از کمبود فضا رنج نبرد.نشانه‌ها حاکی از آن است که EXP 10 Speed 6 تنها یک سورپرایز نمایشی نمی‌باشد. ظاهرا قرار است این خودرو راه خود را به تولید باز کرده و بنتلی پنجمین خط تولید خود را پس از Continental GT، Mulsanne، Flying Spur و Bentayga SUV آینده راه‌اندازی نماید.

تصاویر

بنتلی EXP 10 Speed 6 با کانسپت جدید:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.