معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان

 اما با بودجه مذکور می‌توانید از بین موارد دهه نودی متنوع‌تری خودروی خود را انتخاب کنید که در ادامه به بررسی چند مورد از روتین‌ترین گزینه‌ها خواهیم پرداخت.

نیسان آلتیما
نیسان سِفیرو A31 که در بازار ایران با نام آلتیما شناخته می‌شود را می‌توان پدر ماکسیمایی دانست که زمانی ‌ روی خط تولید پارس خودرو قرار داشت. اما این خودرو برخلاف ماکسیما از محور فعال عقب بهره می‌برد که این موضوع به خودیِ خود یک رکن اصلی برای تامین لذت رانندگی است. آلتیما از هندلینگ و پایداری بسیار خوبی خصوصا در سرعت‌های بالا بهره می‌برد و به همین خاطر بسیاری از دریفترهای ایرانی برای شروع به سراغ این خودرو می‌روند. همچنین این خودرو با دو موتور ۴ و ۶ سیلندر در بازار ایران حضور دارد که نمونه ۶‌سیلندر آن حتی در حالت فابریک هم می‌تواند موجب ترشح آدرنالین شما بر سر پیچ‌ها باشد!

1397012412163434619655810 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان
1397012412165815019655910 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان

دوو اسپرو
این خودرو که طی سال‌های ۱۹۹۲، ۱۹۹۳، ۱۹۹۴ و در نهایت تعداد محدودی ۱۹۹۶ به ایران وارد شد، از موتور ۲ لیتری بهره می‌برد که این موتور در نمونه‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۶ با سیستم پاشش سوخت چند‌نقطه‌ای انژکتور، قدرتی معادل ۱۰۹ اسب بخار را به محور جلو منتقل می‌کند. در نتیجه این خودرو شتاب و کشش بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند که البته فراوانی لوازم یدکی، قیمت مناسب خودرو و مسائلی از این قبیل، اسپرو را به یک گزینه خوب برای افرادی که به دنبال لذت‌بردن از شتاب با کمترین هزینه هستند، تبدیل می‌کند. هرچند که نباید از استهلاک نسبتا بالای آن خصوصا در بخش برق، ضعف شاسی، ترمزهای نه‌چندان خوب و… چشم پوشاند.

1397012412173557419656010 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان
139701241218501719656110 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان

تویوتا کریسیدا
یکی دیگر از خودروهای دهه نودی که با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است، ششمین نسل از تویوتا مارک ۲ (کد X80) است که در بازار کشورمان تحت عنوان کریسیدا شناخته می‌شود. کریسیدا هرچند که یک خودروی اسپرت نیست و بیشتر ذاتی خانوادگی دارد اما استعداد خوبی در انتقال لذت رانندگی به شما دارد! ضمن اینکه این خودرو نیز همچون آلتیما با پیشرانه‌های ۴ یا ۶ سیلندر در بازار ایران حضور دارند که نمونه ۶ سیلندر آن قدرت و گشتاور خوبی را به شما ارائه می‌کنند اما نمونه‌های ۴‌سیلندر قیمت قطعات متعادل‌تر و استهلاکی پایین‌تر دارند.

139701241219292519656210 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان
1397012412203489719656310 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان

هوندا سیویک
سیویک نیز همچون لنسر یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای ژاپنی است که طرفداران بسیاری از قشر جوان دارد و هرچند که برای خرید یک مدل روز آن باید مبلغ صد و اندی میلیون تومانی را متقبل شوید اما نسل پنجم آن که از ۱۹۹۱ الی ۱۹۹۵ ‌ روی خط تولید قرار داشت، هرچند که با پیشرانه‌های نسبتا ضعیف ۱.۵ لیتری (در تیپ‌های EX و EL) و ۱.۶ (در تیپ SI) در بازار کشورمان حضور دارد، ولی این خودرو هم به لطف بهره‌گیری از هندلینگ بسیار خوب، گزینه بسیار جذابی برای قشر جوان خواهد بود. خصوصا اینکه ظاهر سیویک روی بسیار خوشی به تغییرات اصولی نشان می‌دهد و کیت‌های بدنه استاندارد هم برای آن قابل خریداری است.

1397012412234529119656410 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان
139701241222537919656310 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان

فولکس واگن گلف
بیراه نیست اگر فولکس‌واگن گلف را یکی از مهم‌ترین خودروهای تاریخ و البته محبوب‌ترین‌ هاچ‌بک دنیا بنامیم! خودرویی که بیش از ۴ دهه در بازار جهانی حضور دارد و اگر در بازار دهه نودی کشورمان به دنبال نمونه‌ای از آن باشید، باید به سراغ نسل دومش که تحت عنوان «مارک۲» شناخته می‌شود بروید. گلف نسل دوم به صورت استاندارد عمدتا با پیشرانه‌های ۱.۳ و ۱.۶ لیتری در ایران حضور دارد که البته نمونه‌های ۱.۸ و ۲ لیتری آن نیز در بازار یافت می‌شوند. این خودرو نیز به لطف بهره‌گیری از هندلینگ خوب و پایداری راضی‌کننده و البته ظاهری دوست‌داشتنی می‌تواند گزینه خوبی برای قشر جوان باشد.

1397012412243552219656610 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان
1397012412243580319656610 - معرفی چند خودرو‌ دهه نودی با بودجه کمتر از ۳۰ میلیون تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.