واکنش گمرک بوشهر به انتشار یک فیلم درباره ترخیص خودروها

حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر در واکنش به انتشار فیلمی از توقیف خودروهای وارداتی از این گمرک در فضای مجازی اعلام کرد : ترخیص خودروها از گمرک قانونی بوده است .

روابط عمومی گمرکات استان بوشهر ضمن تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی مربوط به خودروهای خارجی از گمرک بوشهر اعلام کرد که کلیه خودروهای مدل تویوتا و لکسوس متعلق به نمایندگی مجاز ایرتویا بوده که بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و مصوبه اخیر هیات دولت در خصوص خودروهای خارجی و پس از انجام کلیه فرآیند تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق و عوارض دولت و کنترل ها و اخذ مجوزهای لازم به صورت قانونی از گمرک ترخیص شده و هیچ گونه منع قانونی نداشته است .

تصویر منتشر شده در کلیپ مربوط به ۳ شب نیز در انبار دپو شده شرکت مذکور در خارج از گمرک بوده است که اساسا توقیفی هم صورت نگرفته بود .

بر اساس اعلام حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر با توجه به اینکه نشر اکاذیب و اخبار نادرست موجبات تشویش اذهان عمومی بر علیه دستگاههای اجرایی را فراهم می کند لذا گمرک حق پیگیری از طریق مراجع قانونی را برای خود محفوظ می داند .

تکذیب خبر توقیف خودرو های وارداتی در گمرک بوشهر

پلیس آگاهی استان خبر توقیف خودروهای وارداتی از گمرک بوشهر توسط پلیس را تکذیب کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بوشهر در این باره اظهار داشت: خبر درج شده در فضای مجازی با مضمون توقیف چندین کانتینر حامل انوع خودروهای وارداتی با برند تویوتا در خروجی گمرک بوشهر در شب گذشته مورد تایید پلیس نیست .

وی گفت: برابر بررسی ها و استعلام پلیس آگاهی ترخیص این خودرو ها قانونی بوده است و برابر قوانین و مقررات موجود توسط گمرک استان صورت گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.