لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین

اگر فکر می‌کنید استفاده از متریال باکیفیت باعث می‌شود از خودروی خود لذت بیشتری ببرید قطعاً پروژه‌ی کارلکس دیزاین را که روی پیکاپ فولکس واگن آماروک پیاده شده تحسین خواهید کرد.

carlex vw amarok aventura 14 - لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین
چیزی که پشت بدنه عضلانی آماروک پنهان شده کابینی است که لوکس‌تر از نمونه‌های استاندارد آن می‌باشد. همان‌گونه که مستحضر هستید آماروک از نظر کیفیت یا راحتی بهترین محصول فولکس واگن نبوده ولی در رتبه‌های پایین نیز قرار نمی‌گیرد.

carlex vw amarok aventura 13 - لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین
پیش از آنکه به پروژه ویژه کارلکس دیزاین اشاره کنیم باید بگوییم این آماروک ویژه از نوع آونچورا بوده یعنی کاملاً مجهز است. در این خودرو تجهیزاتی همچون رادیوی DAB، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی، سیستم ناوبری، کروز کنترل، دستیار کمک به حرکت در سربالایی و سرپایینی و… نصب شده است.

carlex vw amarok aventura 4 - لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین

carlex vw amarok aventura 2 - لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین

carlex vw amarok aventura 8 - لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین
نسخه آونچورای آماروک همچنین به‌صورت استاندارد از تریم چرم سود برده هرچند در پروژه تیونینگ کارلکس همه‌چیز چندین پله بالاتر رفته است. کابین این خودرو هم‌اکنون دارای طرح دو رنگ مشکی و آبی بوده و چرم و آلکانترا اکثر بخش‌ها را پوشانده‌اند. دوخت متضاد آبی نیز نقش مهمی از نظر زیبایی بصری بازی می‌کند.

carlex vw amarok aventura 6 - لوکس‌تر شدن فولکس واگن آماروک توسط کارلکس دیزاین
اما زیر کاپوت این قدبلند کاری پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری TDI بنزینی قرار داشته که قدرت ۲۲۴ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعتی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.