مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

در آخرین آدینهٔ نخستین ماه سال ۱۳۹۶ بازهم سفر کوتاهی به دنیای جذاب ماشین‌ها داشته‌ایم تا از دل آن مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته را بیرون بکشیم.

۵

2018 ford focus 538x303 - مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این تعداد تیپ‌های نسل جدید فورد فوکوس است که شامل ‌تریم پایه بنام Trend هم می‌شود. نسل جدید این هاچ‌بک آمریکایی روی پلت‌فرم جدیدی ساخته شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به طراحی شارپ و تجهیز به طیفی از پیشرانه‌های بروز شده شامل یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری اکوبوست با ۱۸۰ اسب بخار قدرت اشاره کرد.

۳۵,۰۰۰

2019 chevy camaro slider 538x303 - مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این قیمت مورد انتظار برای شورلت کامارو توربو ۱LE به دلار است. این نسخه چندی پیش برای اولین بار همراه با معرفی فیس‌لیفت کامارو ارائه شد و قرار است فروش آن از اواخر سال جاری آغاز گردد. بدین ترتیب حالا پکیج عملکردی ۱LE برای تمامی مدل‌های کامارو ارائه می‌گردد.

۴۰

2019 lamborghini aventador  538x303 - مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این میزان قدرت بیشتری به اسب بخار است که لامبورگینی اونتادور SVJ می‌تواند نسبت به نسخهٔ استاندارد سوپرولوچه داشته باشد. این مدل در حال آزمایش در نوربرگ‌رینگ دیده شده و تصاویر و ویدئوهایی از آن منتشر شده است اما تا زمان رونمایی آن در اواخر امسال، از جزئیات دقیق آن اطلاعی نخواهیم داشت.

۵۶۶

2019 audi a6 avant 538x303 - مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این میزان فضای بار موجود دارد نسل جدید آئودی A6 آوانت به لیتر است. این استیشن زیبای آلمانی که رسماً اوایل هفتهٔ جاری رونمایی شد، در کنار فضای بیشتر، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی جدید و سیستم هیبریدی خفیف را هم ارائه کرده است.

۷۰۷

ram 1500 hellcat 538x303 - مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این میزان قدرتی به اسب بخار است که در دوج رم ربل TRX وجود خواهد داشت. این تراک قدرتمند از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت استفاده می‌کند که پیش‌ازاین در دوج چلنجر و چارجر هم بکار رفته است. البته به‌منظور حصول اطمینان از مدیریت این قدرت عظیم، رم پیشرفت‌هایی عملکردی را هم تجربه خواهد کرد.

منبع: Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.