تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ

اولین محصول پورشه که با پکیج وایساخ عرضه شد سوپرکار ۹۱۸ اسپایدر بود. این خودرو با سود بردن از پکیج پرفورمنس مورد بحث کاهش وزن ۴۱ کیلوگرمی را پیدا کرد. این آپشن هم‌اکنون در مدل‌های GT3 RS و GT2 RS نیز در دسترس بوده و حتی در آینده محصولات بیشتری از پکیج وایساخ سود خواهند برد.

10 2018 Porsche 911 GT3 wing - تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ
مدیر بخش GT پورشه می‌گوید:

در آینده این پکیج سبک‌وزن در محصولات بیشتری ارائه خواهد شد. ما هنوز برای چیزی برنامه‌ریزی نکرده‌ایم زیرا سرمان بسیار شلوغ است. انتظار نداشته باشید که ماه آینده کاین وایساخ معرفی شود.

Porsche 911 GT3 RS 6 1 - تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ
این پکیج در پورشه GT3 RS شامل مواردی همچون قطعات فیبر کربنی در پانل سقف، میله‌های پایدار کننده و سیستم تعلیق می‌باشد. پکیج وایساخ همچنین باعث اضافه شدن مواد سبک‌وزن به کاپوت، آینه‌های جانبی و بال عقب شده است. داخل کابین فیبر کربن و کف‌پوش‌های سبک‌وزن متمایزی وجود دارد. مشتریان با پرداخت ۱۳ هزار دلار اضافی می‌توانند یک دست رینگ‌های منیزیومی را با ۱۱ کیلوگرم وزن کمتر سفارش دهند.

Porsche 911 GT3 RS 7 1 - تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ
این پکیج در مدل GT2 RS نیز تأثیر مشابهی داشته و باعث کاهش وزن ۳۰ کیلویی این سوپر اسپورت محبوب آلمانی شده است.

3.Porsche 911 GT2 RS - تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ
مدیر پورشه در ادامه می‌گوید:

خریداران زیادی به ما می‌گویند که ای‌کاش محصولات سبک‌وزنی تولید شود. آن‌ها می‌خواهند متریال سبک‌وزن بیشتری در محصولات ما بکار رود. این پاسخ ما به خواسته‌های مشتریان بوده و واضح است که پکیج سطح بالایی می‌باشد.

1.Porsche 911 GT2 RS - تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ
بنا به گفته مدیر خودروهای GT پورشه، بیش از ۹۰ درصد خریداران GT2 RS پکیج وایساخ را سفارش داده‌اند و پورشه تخمین می‌زند این پکیج در GT3 RS نیز محبوبیت مشابهی داشته باشد. میزان تقاضا به حدی بالاست که پورشه هم‌اکنون ۸۵ درصد تأمین جهانی رینگ‌های منیزیومی را به خود اختصاص داده است.

2018 Porsche 911 GT2 RS rear three quarter 05 - تجهیز محصولات بیشتر پورشه به پکیج وایساخ
طرفداران این برند احتمالاً از شنیدن این خبر که گیربکس دستی در محصولات آتی RS وجود نخواهد داشت ناراحت می‌شوند. مدیر پورشه دراین‌باره گفته است:

نصب این گیربکس از نظر فنی امکان‌پذیر است اما ما فکر می‌کنیم پکیج تورینگ و گیربکس دستی در مدل استاندارد GT3 راه صحیحی را طی می‌کند.

او تخمین می‌زند تنها ۱۰ درصد مشتریان خواهان خودروی خود با این گیربکس باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.