معرفی پشت آمپرهای دیجیتالی جدید ب‌ام‌و

درحالی‌که معرفی ب‌ام‌و M2 کامپتیشن شور و حال عجیبی بین طرفداران دو آتشه این برند ایجاد کرده، باواریایی ها پیش‌نمایشی از سیستم عامل آینده خود را به ما نشان داده‌اند. تنها شاهد انتشار تصاویری از پشت آمپرهای تمام دیجیتال ب‌ام‌و هستیم که در محصولات جدید این برند بکار خواهد رفت. احتمال اینکه برای اولین بار از این پشت آمپرها در مدل‌های سطح بالایی همچون سری ۷ فیس لیفت، سری ۸ کوپه و کانورتیبل بکار روند بالاست. پس از آن نیز شاهد بکار رفتن این پشت آمپرها در سایر محصولات BMW خواهیم بود.

bmw operating system 70 2 - معرفی پشت آمپرهای دیجیتالی جدید ب‌ام‌و
این صفحه‌نمایش جدید که بخشی از سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته iDrive می‌باشد می‌تواند علاوه بر نقشه‌های ناوبری، خواسته‌های راننده را نیز نشان دهد. ب‌ام‌و می‌گوید این پشت آمپرها برای ارائه بی‌وقفه اطلاعات و همچنین ترکیب شدن با کنسول مرکزی برای ایجاد یک صفحه‌نمایش بزرگ طراحی شده‌اند. بله همین قابلیت را پیش از این در رقیب سنتی باواریایی ها یعنی مرسدس بنز دیده بودیم.

bmw operating system 70 3 - معرفی پشت آمپرهای دیجیتالی جدید ب‌ام‌و

bmw operating system 70 - معرفی پشت آمپرهای دیجیتالی جدید ب‌ام‌و
خب صحبت از صفحه‌نمایش مرکزی شد و باید گفت این صفحه‌نمایش نیز به‌روز شده و هم‌اکنون دارای عملکرد بهتر و همچنین اطلاعات نمایشی بیشتر است. این صفحه‌نمایش حداکثر ۱۰ منوی اصلی دارد. ساختار ساده منو به کاربران اجازه دسترسی آسان به عملکردهای متنوع بدون اتلاف وقت را می‌دهد. جدای از این صفحه لمسی جدید راننده می‌تواند از iDrive یا حتی دستورات حرکتی و صوتی برای عملکردهای گوناگون استفاده نماید.

bmw operating system 70 4 - معرفی پشت آمپرهای دیجیتالی جدید ب‌ام‌و

bmw operating system 70 5 - معرفی پشت آمپرهای دیجیتالی جدید ب‌ام‌و
صفحه‌نمایش دیجیتالی جدید ب‌ام‌و در رویداد روز دیجیتال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود و البته این کمپانی درباره استاندارد موبایل ۵G و چگونگی بکارگیری آن در خودروها سخن خواهد گفت. دیگر موضوع مطرح شده توسط ب‌ام‌و در این رویداد سیستم هشدار آنلاین و تمام‌وقت و چگونگی دریافت پیام‌ها درباره خطرات پیش رو و یا آب‌وهوای بسیار بد به منظور کاهش ریسک تصادفات می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.