نمونه‌برداری از تمام خودروهای داخلی برای تست ترمز ABS

وی در آن زمان اظهار کرد: چند هفته پیش به دنبال برخی شکایت های انجام شده، کنترل موردی سیستم ABS تمام خودروهای سواری داخلی در دستور کار قرار گرفت.
معاون سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این که تست موردی سیستم خودروهای سواری داخلی در چارچوب فرایند انجام می شود، تصریح کرد: برای آن که سازمان ملی استاندارد از تطابق کیفی تمام خودروهای تولیدی با نمونه تست شده مورد تایید سازمان مطمئن شود، سیستم COP ABS از ابتدای سال۹۰ در خطوط تولید خودروسازان مستقر شده و شرکت های بازرسی کنترل مربوطه را انجام می دهند.

شش سال پیش در چنین روزی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار خودرو داخلی و بین المللی، تولید تندر۹۰ دنده اتوماتیک، وانت تندر و تندر با ظاهر جدید را در دست اجرا دارد.
محمد رضا معتمد معاون سابق تولید تندر۹۰ ایران خودرو، با بیان این مطلب گفت: طرح تولید تندر۹۰ دنده اتوماتیک در این شرکت در حال اجراست و در نیمه دوم امسال به مشتریان عرضه می شود. همچنین آغاز تولید انبوه و عرضه وانت تندر۹۰ از شهریوماه سال ۹۱ بوده و قرار است در سال تولید ملی، حدود ۱۵ هزار دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.

اضافه شدن ۳ کشنده جدید به تولیدات ایران خودرو دیزل
شش سال پیش در چنین روزی ایران خودرو دیزل اعلام کرد که سه کشنده جدید در برنامه تولید سال جاری این شرکت قرار دارد و در کنار کشنده فراز به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.مهدی یونسیان قائم مقام سابق شرکت ایران خودرودیزل، با بیان این مطلب گفت: برنامه تولید سال۱۳۹۱ حدود ۲۳هزار و ۵۰۰ دستگاه است که نسبت به تولید سال گذشته حدود ۲ برابر بیشتر شده، البته این یک برنامه تعریف شده است و باید ببینیم که در خصوص تامین و تدارک قطعات به چه مرحله ای خواهیم رسید.وی با بیان اینکه در سال جاری خودرو کروز، مایتی و واگن هود که جزومحصولات ایران خودرو دیزل است در برنامه تولید قرار دارد، اظهار کرد: یک محصول آریا، کمپرسی جدید سهند، یک نوع خودرو ون و پیکاپ نیز جزو برنامه تولید امسال ایران خودرودیزل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.