اطلس خودرو نشان برترین فعالیت بهبود کیفیت خودروهای کیاموتورز را دریافت کرد

شرکت کیا موتورز جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات خودروهای کیا موتورز اقدام به دریافت گزارشات کیفی – فنی  (QIR) محصولات خود در سراسر جهان می نماید. این اقدامات پس از جمع آوری مشکلات کیفی و تحلیل آن به صورت ماهانه از طریق سیستم GQIS (Global Quality Information System) به شرکت کیاموتورز ارسال می گردد. در همین راستا شرکت اطلس خودرو در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت نشان بهترین تحلیلگر و ارائه گزارشات کیفی-فنی (QIR) به شرکت کیا موتورز در منطقه خاورمیانه و آفریقا شده است.

1397020314291587319724610 - اطلس خودرو نشان برترین فعالیت بهبود کیفیت خودروهای کیاموتورز را دریافت کرد

این نشان در فرودین ماه ۱۳۹۷ در همایش خدمات پس از فروش توسط آقای مهندس محمد کاظمی مدیر خدمات پس از فروش  شرکت اطلس خودرو در دبی دریافت گردید.

در ضمن از آقایان علی مفتاحی سرپرست واحد پشتیبانی فنی و امیر اسلامی کارشناس واحد پشتیبانی فنی که اقدام به تهیه و تحلیل گزارشات کیفی-فنی (QIR) نموده اند تشکر و قدردانی می گردد.

امید است با اجرای اینگونه اقدامات بتوانیم گام موثرتری جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان اطلس خودرو در حوزه خدمات پس از فروش فراهم نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.