شرایط فروش جدید نگین خودرو با قیمت قطعی و تخفیف ویژه

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در جدیدترین بخشنامه فروش خود، محصولات رنو را با قیمت قطعی، تخفیف برای فروش نقدی و شرایط متنوع فروش اقساطی عرضه کرده است.
درحالی‌که به دلیل نوسانات ارزی برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو از ارائه قیمت‌های قطعی محصولاتشان خودداری می‌کنند، نگین خودرو در بخشنامه جدید خود که تا پایان اردیبهشت‌ماه معتبر است، خودروهای تلیسمان، کولئوس و داستر را با قیمت قطعی عرضه کرده است. بر اساس بخشنامه فروش نگین خودرو، این خودروها علاوه بر قیمت قطعی بسته به مدل از تخفیف ۴ یا ۵ میلیون تومانی نیز برخوردار هستند ضمن آنکه تمامی خودروها با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه می‌شوند.
بر اساس اعلام نگین خودرو قیمت قطعی خرید نقدی رنو کولئوس مدل ۲۰۱۸ معادل ۳۲۹ میلیون تومان که خریداران نقدی از تخفیف ۴ میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند. از سوی دیگر رنو تلیسمان، پرفروش‌ترین خودرو بازار کشور نیز با قیمت قطعی ۲۷۵ میلیون تومان و تخفیف ۴ میلیون تومانی عرضه شده است. تحویل هر دو خودرو ۳۰ روزه است و هر دو خودرو را می‌توان با اقساط ۶ و ۱۲ ماهه خریداری کرد.
از سوی دیگر در بخشنامه جدید نگین خودرو رنو داستر نیز عرضه شده است. قیمت قطعی خرید نقدی مدل‌های تک دیفرانسیل این خودرو در تیپ SE معادل ۱۴۹.۵ میلیون تومان است که خریداران نقدی از تخفیف ۵ میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند ضمن آنکه امکان خرید اعتباری این خودرو در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه نیز وجود دارد. تحویل این خودرو ۱۵ روزه خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس neginkhodro.com مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.