معرفی مک لارن 720S با تیونینگ کارلکس دیزاین

تیونر لهستانی کارلکس دیزاین از جدیدترین پکیج تیونینگ ظاهری خود برای مک‌لارن ۷۲۰S رونمایی کرد.

 a8927091 096b 4919 982d e52fcc3f1a83 - معرفی مک لارن 720S با تیونینگ کارلکس دیزاین

شرکت لهستانی کارلکس دیزاین (Carlex Design) با عرضه‌ی محصولات منحصربه‌فرد که شامل شخصی‌سازی بدنه، کابین و ارتقاء فنی مدل‌های مختلف می‌شود، در دنیای تیونینگ نامی برای خود دست و پا کرده است. تخصص و تمرکز اصلی این تیم لهستانی، بیشتر بر طراحی فضای داخلی خودروها با انواع روکش‌های چرم و آلکانترا است و تا به‌امروز پکیج‌های تیونینگ مدل‌های مختلف از برندهای جهانی شامل فراری، مرسدس‌بنز،جگوار، فورد، شورولت، پورشه، بی‌ام‌و، مینی و … توسط این شرکت عرضه شده است.

متخصصان کارلکس دیزاین، برای عرضه‌ی جدیدترین محصول این شرکت، سوپراسپرت مک‌لارن ۷۲۰S را انتخاب کرده‌اند. مک‌لارن ۷۲۰S پس از جراحی داخلی تیم مهندسی کارلکس دیزاین، کابین کاملاً سفارشی به‌ رنگ قرمز بورگوئن دریافت کرده است. ترکیب متریال‌های درجه یک چرم، آلکانترا و فیبر کربن در فضای داخلی این خودروی بریتانیای و ارائه‌ی محصولی کاملاً متفاوت، سه هفته برای تیم کارلکس دیزاین زمان می‌برد. تمام بخش‌های کابین مک‌لارن ۷۲۰S شامل فرمان، پنل‌های درها، کنسول مرکزی، داشبورد، کف و سقف توسط متخصصان کارلکس دیزاین تغییر داده شده است. در کنار کابین سفارشی، طرح بال‌های عقاب روی بدنه‌ی ۷۲۰S نقش بسته است. بر اساس گفته‌های مدیران ارشد این شرکت، قالب اصلی این پکیچ یادبود سواره‌نظام لهستان از قرن ۱۶ تا ۱۸ میلادی است. پکیج تیونینگ کارلکس دیزاین برای مک‌لارن ۷۲۰S، با داشتن پنل‌های فیبر کربن در بدنه و کابین، فقط ظاهری است.

923cb850 f8e2 4dc5 b090 643c7e7830e1 - معرفی مک لارن 720S با تیونینگ کارلکس دیزاین

این نسخه از مک‌لارن ۷۲۰S همچنان از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری توربوشارژ (دو توبوشارژر با طرح بای‌توربو) با قدرت ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. تمام این قدرت به‌وسیله‌ی گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به محور عقب فرستاده می‌شود تا ۷۲۰S زیبا، با نهایت سرعت ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت در زمان ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. کارلکس دیزاین جزو متفاوت‌ترین تیونرهای اروپایی است که متخصصان آن انواع خودروهای اسپرت، سوپراسپرت، کلاسیک و حتی وانت پیکاپ‌ را شخصی‌سازی و تیونینگ می‌کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.