پرواز قیمت‌ها در بازار خودرو/ معاملات بازار تهران قفل شد

به‌هم‌ریختگی بازار قیمت خودرو امروز نیز در انواع محصولات حاکم است و هر کس با توجه به سود بیشتر قیمتی را برای خودروها تعیین کرده است در این شرایط همچنان خبری از سازمان حمایت برای مدیریت بازار نیست و قیمت‌ها روند صعودی خود را طی می‌کنند البته خرید و فروش در بازار قفل شده اما این موضوع خود بر افزایش قیمت‌ها اضافه کرده است.

وضعیت بازار امروز نشان می‌دهد اکثر خودروهای مونتاژی همچنان شاهد رشد قیمت هستند به‌نحوی که سراتو سفید امروز با رشد ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان و سراتوی مشکی با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

مزدا۳ نیز امروز افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده به‌نحوی که این خودرو امروز با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین استپ‌وی نیز با رشد دو میلیون تومانی با قیمت ۹۱ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک نیز با رشد ۶ میلیون تومانی با قیمت ۷۷ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با رشد ۹ میلیون تومانی با قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با رشد ۱۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

درحالیکه دولت نسبت به افزایش قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و … سکوت اختیار کرده است، کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم می خواهند، از خرید و فروش بی دلیل مسکن، خودرو، سکه و … صرف نظر کنند، چرا که قیمت های فعلی حباب وحشتناکی دارد و ممکن سرمایه برخی افراد یک شبه به باد برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.