ایران خودرو: بازار دلالان را بر هم زدیم

مصطفی خان کرمی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: طرح های اخیر فروش ایران خودرو توانسته به خوبی آشفتگی های ایجاد شده در بازار را مدیریت کند و در حال حاضر بازار از شرایط گذشته دور شده و هموطنان می توانند با فراغ بال نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: در راستای مدیریت تعداد مراجعین به وب سایت فروش ایران خودرو و بهبود ارائه خدمت به متقاضیان خرید خودرو از طریق اینترنت، فروش هر گروه از محصولات در یک روز خاص آغاز شد و به همین صورت ادامه می یابد.

خان کرمی تاکیدکرد: فروش های ویژه ایران خودرو که هم زمان با عید سعید فطر آغاز شد، با عرضه گسترده در روش های مختلف فروش، امکان تهیه محصولات متنوع این شرکت را برای سلایق مختلف مشتریان فراهم کرد که این امر باعث درهم شکستن بازار کاذب دلالان و واسطه های سودجو شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان حقیقی نیازی به خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی آسوده از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.

وی یاد آورشد:‌ تمامی قیمت های عرضه شده در روش های فروش ایران خودرو مطابق لیست قیمت این شرکت خودروساز بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه دریافت وجه اضافه از مشتریان را ندارند. بر همین اساس مشتریان می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

 خان کرمی خاطرنشان کرد: ایران خودرو در راستای انجام تعهدات گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی بازار، مرحله سوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش فروش قطعی (با ارائه سود مشارکت در تولید) که از روز شنبه  دوم تیرماه آغاز شدبود ، همچنان ادامه داردو متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.