معرفی شورولت ولت 2019

شورولت جزئیات مربوط به ولت ۲۰۱۹ را اعلام کرد. این خودرو دارای سیستم شارژ جدیدی است که زمان شارژ را به نصف کاهش می‌دهد. ولت ۲۰۱۹ همچنین از برخی جنبه‌ها بازنگری شده تا بدین ترتیب تجربه کاربری آن بهبود یابد.

2019 chevrolet volt 001 - معرفی شورولت ولت 2019
ولت به روز شده با سیستم شارژ جدید ۷.۲ کیلوواتی عرضه می‌شود که باعث افزایش توانایی‌های تمام الکتریکی این خودرو می‌شود زیرا ولت می‌توانند با استفاده از شارژر ۲۴۰ ولتی در ۲.۳ ساعت شارژ شود.

2019 chevrolet volt 002 - معرفی شورولت ولت 2019
این سیستم شارژ جدید به‌صورت استاندارد در نسخه پریمیر عرضه شده اما در مدل LT که به‌صورت استاندارد با سیستم ۳.۶ کیلوواتی ارائه می‌شود باید با پرداخت مبلغ بیشتر آن را انتخاب کرد.

2019 chevrolet volt 005 - معرفی شورولت ولت 2019
جسی اورتگا مهندس ارشد محصولات الکتریکی شورولت می‌گوید: “سیستم ۷.۲ کیلوواتی ولت ۲۰۱۹ که زمان شارژ را به نصف رسانده باعث می‌شود فرصت‌های شارژ این خودرو ارزشمندتر از همیشه باشد. این سیستم به‌طور مؤثری محدوده حرکتی تمام الکتریکی این خودرو را گسترش داده و درعین‌حال باعث می‌شود زمانی که خودرو در تأسیسات عمومی شارژ می‌شود ارزش شارژ آن دو برابر شود.”

2019 chevrolet volt 004 - معرفی شورولت ولت 2019
ولت ۲۰۱۹ همچنان شعاع حرکتی کل ۶۷۵ کیلومتری در زمان پر بودن باک را دارد و تخمین زده شده که در حالت تمام الکتریکی می‌تواند تا ۸۵ کیلومتر را طی کند.

2019 chevrolet volt 003 - معرفی شورولت ولت 2019
این خودروی هیبریدی همچون گذشته از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۱ اسب بخاری به عنوان گسترش دهنده محدوده حرکتی استفاده کرده و خروجی کل آن به ۱۴۹ اسب بخار و گشتاورش نیز به ۳۹۸ نیوتون متر می‌رسد. مجموعه باتری لیتیوم-یونی این خودرو نیز ظرفیت ۱۸.۴ کیلووات ساعتی دارد.

Chevrolet Volt 3 - معرفی شورولت ولت 2019
داشبورد ولت ۲۰۱۹ هم‌اکنون دارای سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی است که دارای صفحه لمسی ۸ اینچی می‌باشد. این سیستم از برنامه صرفه‌جویی انرژی جدیدی سود می‌برد که به رانندگان طرز رانندگی، مسیر و شرایط آب‌وهوا را که می‌توانند روی برد خودرو تأثیر بگذارند نشان می‌دهد.

شورولت ولت همچنین با دوربین دید عقب دیجیتالی جدیدی عرضه می‌شود که جایگزین نمونه آنالوگ قبلی شده است. کروز کنترل تطبیقی، الگوهای دکوراتیو جدید برای صندلی‌ها، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، دو آپشن رنگ بدنه جدید و… از دیگر ویژگی‌های ولت هستند.

Chevrolet Volt 6 - معرفی شورولت ولت 2019
فروش ولت ۲۰۱۹ از پاییز سال جاری آغاز می‌شود و جزئیات مربوط به قیمت آن نیز اندکی پیش از شروع فروش اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.