از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال کدامند ؟

وب‌سایت Consumer Reports در یک نظرسنجی ، از مشترکین خود یک سوال ساده در مورد میزان رضایتشان از خودرویی که در اختیار دارند، پرسیده است. اگر مجبور شوید دوباره خودروی جدیدی بخرید، آیا مدلی مشابه با خودروی کنونی خریداری یا اجاره می‌کنید؟ او همچنین، پاسخ دهندگان خودروهای خود را در شش گروه ارزیابی و دسته‌بندی کردند: تجربه رانندگی، راحتی، ارزش، ظاهر خودرو، و سیستم‌های صوتی و تهویه مطبوع .

در ایالات متحده آمریکا،از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال عبارتند از :

تسلا مدل S

1 - از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال کدامند ؟

خودروی لوکس و تمام الکتریکی چهار در تسلا مدل S، پنج صندلی در حالت استاندارد و هفت صندلی در نسخه‌های آپشن دارد. این خودرو می تواند با باتری استاندارد ۷۵ کیلو وات ساعت، مسافت ۳۸۰ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. این خودرو را می‌توان در حدود ۶ ساعت با اتصال اختصاصی تسلا یا به صورت رایگان در سوپرشارژرهای عمومی شارژ کرد .
این خودرو با رینگ‌های استاندارد ۱۹ اینچی و تعلیق هوایی و طراحی هاچ‌بک بسیار جذا‌ب‌تر به نظر می‌رسد. اشکالات آن شامل دسترسی سخت، محدودیت دید و محدوده رانندگی به ویژه در هوای سرد است .

پورشه ۹۱۱

2 - از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال کدامند ؟

شکل ظاهری پورشه ۹۱۱، قابلیت‌های این خودروی اسپرت کاملا مدرن را نشان نمی دهد ولی با توجه به وجود پیشرانه قدرتمند در زیر کاپوت عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. تمام پیشرانه‌ها به‌روز شده‌اند و مدل پایه با ۶ سیلندر و ۳۷۰ اسب بخار و مدل کاررا ۶ سیلندر با ۴۲۰ اسب بخار عرضه می‌شوند و هر دو پیشرانه به جعبه دنده هفت سرعته دستی متصل شده است. پورشه ۹۱۱ سریع و با سواری بسیار عالی طراحی شده که باعث می‌شود راننده احساس کند به طور مستقیم به جلوی خودرو چسبیده است .

شورلت کوروت

3 - از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال کدامند ؟

شورولت کوروت با لبه‌های تیز و قدرت فراوان پیشرانه هشت سیلندر خورجینی ۴۵۵ اسب بخاری و حجم ۶.۲ لیتری و طراحی داخلی، ارزش بسیار بالایی دارد. جعبه دنده هفت سرعته دستی از امکانات حالت استاندارد خودرو است و می‌تواند با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به صورت آپشن نیز در اختیار قرار بگیرد. رانندگانی که تشنه قدرت بیشتری هستند، می‌توانند پیشرانه ۶۵۰ اسب بخاری Z06 را در زیر کاپوت انتخاب کنند. تمام بدنه خودرو از آلومینیوم ساخته شده و این به صرفه‌جویی در انرژی و قدرت کمک زیادی می‌کند. شتاب و سواری در هر دو نسخه کوپه یا روباز بی‌نظیر است و تفاوت چندانی با هم ندارند .

لینکلن کنتیننتال

4 - از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال کدامند ؟

طراحی خودروی لینکلن کنتیننتال بر اساس لینکلن MKZ انجام شده و پیشرفته‌ترین هنر این خودروساز محسوب می‌شود . در مدل پایه از پیشرانه خورجینی ۶ سیلندری ۳.۷ لیتری استفاده می شود، در حالی که استفاده از پیشرانه ۲.۷ لیتری بی‌توربو خورجینی ۶ سیلندر، قدرت بسیار زیادی برای لینکلن کنتیننتال فراهم می‌کند. امکان استفاده از پیشرانه قدرتمند خورجینی ۶ سیلندر ۴۰۰ اسب بخاری ۳.۰ لیتری توین توربو نیز فراهم است. حالت محرک جلو از جمله امکانات استاندارد خودرو محسوب می‌شود ، ولی به صورت آپشن امکان تجهیز به حالت تمام چرخ محرک وجود دارد .

فورد F-350

5 - از نگاه بازار آمریکا ، ۵ خودروی رضایت‌بخش سال کدامند ؟

سبک طراحی وانت سوپردیوتی فورد آن را برای قابلیت حمل بارهای سنگین و انجام کارهای سخت آماده کرده است. مدل جدید طراحی شده در سال ۲۰۱۷ نسبت به مدل قبلی با کاهش وزن کلی وانت و پیشرفت در طراحی و فناوری همراه است. در میان تمامی وانت‌های سنگین که اخیرا مورد آزمایش قرار گرفتند، فورد F-250 توانسته یکی از محبوب‌ترین خودروها باشد. وانت فورد F-350 بر قابلیت‌های نیاکان خود به میزان قابل توجهی می‌افزاید و بر اساس رضایت صاحبان نیز امتیاز خوبی کسب کرده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.