پیست تست درایو عمومی خودروهای BYD افتتاح شد

تست درایو یکی از جذاب‌ترین امکانات بخش فروش شرکت‌های خودروسازی است که به خریداران امکان بررسی میدانی خودروی مورد نظر خود را پیش از خرید می‌دهد. متاسفانه این قابلیت در کشورمان چندان مورد توجه نیست و به‌صورت گسترده به مشتریان ارائه نمی‌شود. با این حال خوشبختانه طی سال‌های گذشته و با ورود برخی از برند‌های نام‌آشنای خودروسازی، امکان تست خودروها در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بی وای دی اس 7 BYD S7 7 - پیست تست درایو عمومی خودروهای BYD افتتاح شد

شرکت کارمانیا به‌عنوان نماینده‌ی خودروسازی BYD به عنوان یکی از تازه‌وارد‌های بازار کشور که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است از پیست تست درایو در محل شرکت خود در جاده‌ی مخصوص کرج رونمایی کرد تا علاقه‌مندان به محصولات این برند بیشتر با قابلیت‌های محصولات آن آشنا شوند. پیست تست درایو کارمانیا در زمینی بالغ بر ۱۷ هزار متر مربع با حضور مهندس برازوان، مدیرعامل هولدینگ هزار کرمان و مهندس سالاری شریف، مدیرعامل کارمانیا، مهندس سرمد، مدیرخدمات پس از فروش کارمانیا و اصحاب رسانه به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.

بی وای دی اس 7 BYD S7 5 - پیست تست درایو عمومی خودروهای BYD افتتاح شد

در طراحی این پیست شرکت کارمانیا به چگونگی بررسی قابلیت‌های مختلف خودروها توجه ویژه‌ای داشته است. مهندس مولانا در این خصوص گفت:

پیست تست درایو BYD از پنج بخش مختلف تشکیل شده است تا تمام قابلیت‌های خودرو اعم از حرکت در دست‌انداز‌ها برای بررسی کیفیت مونتاژ و ساخت و راحتی سواری، حرکت مارپیچ در راستای بررسی قابلیت‌های دینامیکی خودرو و حرکت در مسیر مستقیم جهت بررسی توان پیشرانه و قابلیت‌های سیستم ترمزگیری، توسط کاربران بررسی شود.

بی وای دی اس 7 BYD S7 2 - پیست تست درایو عمومی خودروهای BYD افتتاح شد

علاقه‌مندان می‌توانند به زودی از طریق وب‌سایت کارمانیا اقدام به ثبت‌نام و تعیین زمان برای تست خودروهای بی‌وا‌ی‌دی اس ۷ (BYD S7)، بی‌وا‌ی‌دی اس ۶ (BYD S6) و بی‌وا‌ی‌دی اف ۳ (BYD F3) کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.