تیونینگ مرسدس بنز AMG GT S

با اروند پلاک همراه باشید تا شما را با تیونینگ  بی نطیر مرسدس بنز AMG GT S  آشنا کنذ .شرکت تیونینگ آلمانی پرایور دیزاین (Prior Design) یا به‌اختصار PD، مدت‌ها است که با عرضه‌ی کیت‌های بدنه عریض و آیرودینامیک اختصصای برای خودروهای آئودی، بی‌ام‌و، شورولت، فراری، جگوار، فورد، لامبورگینی، لندرور، مک‌لارن، نیسان، پورشه و حتی تسلا به شهرت جهانی دست یافته است. متخصصان PD پیش از این در سال ۲۰۱۵ کیت بدنه‌ی تهاجمی برای مرسدس‌بنز AMG GT عرضه کرده بودند اما محصول جدید آن‌ها، کوپه‌ی فست‌بک مرسدس را زیباتر از همیشه کرده است.

Mercedes Benz AMG GT S مرسدس بنز 1 - تیونینگ مرسدس بنز AMG GT S Mercedes Benz AMG GT S مرسدس بنز 7 - تیونینگ مرسدس بنز AMG GT S

کیت بدنه‌ی PD با کد PD700 GTR ست کامل گلگیرهای برجسته، رکاب‌های جدید، کاپوت جدید، دیفیوزر بزرگ عقب و باله‌ی ثابت عقب را به مرسدس‌بنز AMG GT S اضافه می‌کند. متخصصان PD قیمت پایه و مشخصی برای این کیت بدنه‌ی زیبا اعلام نکرده‌اند اما باتوجه به اینکه قطعات جدید همه از جنس فیبرکربن هستند، انتظار قیمت بالایی باید داشت. علاوه بر این، هزینه‌ی نصب و پوشش بدنه را هم باید به این مبلغ نامشخص اضافه کرد. رینگ‌های سفارشی PD با اندازه ۲۰ اینچ در جلو و ۲۱ اینچ در عقب در تایرهای ۲۴۵ و ۳۰۵ کانتیننتال  ZR21 جا خوش کرده‌اند.

 

ست کامل فنربندی برند H&R کوپه‌ی مرسدس‌بنز را ۴۰ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر کرده است تا در کنار کیت اگزوز اسپرت با قابلیت باز و بسته کردن فلپ‌ها، زیبایی و خوش‌صدایی ترکیب شود. تیم طراحی PD به‌سفارش مشتری کابین را هم با روکش‌های آلکانترا و تزئینات فیبرکربن شخصی‌سازی می‌کند و البته نشان این تیونر خوش‌نام در فرمان و پشت‌سری‌های کابین حک می‌شود.

Mercedes Benz AMG GT S مرسدس بنز 13 - تیونینگ مرسدس بنز AMG GT S

Mercedes Benz AMG GT S مرسدس بنز 2 - تیونینگ مرسدس بنز AMG GT S
منبع MERCEDESBLOG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.