استفاده از ttc و جلوگیری از کمر درد و گرفتگی عضلات

رانندگی و گرفتگی عضلات

اکثر افراد در طول زندگی خود درد کمر را تجربه میکنند و میتوان کمر درد را دومین علت مراجعه افراد به پزشک دانست. در حدود ۹۰ درصد کمر دردها جزء کمر دردهای مکانیکال هستند. دلایلی مانند کشیدگی و گرفتگی عضلات، آرتروز و آسیبهای دیسک های بین مهره ای باعث کمر دردهای مکانیکال میشوند.
رانندگی کردن نیز میتواند شرایط ایجاد کمر درد در افراد را فراهم کند. نشستن های طولانی در اتوموبیل و لرزشها و تکان ها حین حرکت باعث به وجود امدن کمر درد و یا تشدید ان میشوند. افرادی که بیش از ۴-۵ ساعت در خودرو مینشینند احتمال بیشتری وجود دارد که به این نوع کمر دردها دچار شوند. لرزشها و تکان  های اتوموبیل درحین حرکت میتواند باعث ایجاد کمر درد در رانندگان و سایر سرنشینان خودرو شود.
برای جلوگیری از کمر درد باید به نحوه صحیح نشستن بر روی صندلی خودرو و همچنین تنظیم بودن صندلی توجه کرد اما با رعایت این نکات نیز ممکن است که کمر درد در هنگام رانندگی باز هم به وجود بیاید چرا که یکی از مهمترین عوامل بروز کمر درد در هنگام رانندگی تکان و لرزش خودرو است. ضربه گیر ttc میتواند بر روی انواع خودرو نصب شود و به میزان خیلی زیادی از این لرزشها و تکان ها جلوگیری کند.

راه حل موثر 

ضربه گیر کمک فنر ttc ساخته کشور کره است. استفاده از این ضربه گیر مزایای زیادی را برای شما به همراه میآورد. در این جا قصد داریم به یکی از این مزیتها بپردازیم. همانطور که گفته شد تکانهای خودرو و لرزش آن در هنگام رانندگی میتواند باعث بروز کمر درد در سرنشینان بشود. ضربه گیر کمک فنر ttc باعث میشود که در جاده های ناهموار و سرعتگیرها خودرو شما دچار تکانهای شدید نشود.

ضربه گیر کمک فنر ttc 
زمانی که شما ضربه گیر کمک فنر ttc را بر روی خودرو خود نصب میکنید در دست اندازها و چاله ها کمکهای خودرو شما کوبیده نخواهد شد و در نتیجه لرزش و ضربه به اتاق خودرو و همچنین سرنشینان به طرز قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. استفاده از این ضربه گیر به شما این اجازه را میدهد که عبوری نرم و راحت را در دست اندازهای جاده تجربه کنید و به طرز قابل ملاحظها ی از کوفتگی بدن و عضلات سرنشینان در زمان رانندگی جلوگیری میکند.
پس اگر شما هم دچار دردهای کمر در هنگام نشستن در خودرو شده اید علاوه بر تنظیم صحیح صندلی و دقت به طرز درست نشستن میتوانید با استفاده از ضربه گیر ttc تا حد زیادی باعث از بین رفتن دردهای کمر خود در هنگام رانندگی شوید. برای کسانی هم که تا به حال این مشکل برایشان پیش نیامده است استفاده از ضربه گیر ttc میتواند گزینه ای مناسب برای پیشگیری باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.