سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ با نام لاتین Suzuki Vitara سر انجام بعد از مدت های بسیاری زیاد از نسخه جدید خود رونمایی کرد. این خودرو که در ایران از دارای امکانات متعدطرفداران زیادی برخوردار است شاید بتواند دوباره جایگاه خود را پیدا کند.

Suzuki Vitara 2019 800 01 - سوزوکی ویتارا 2019

 از زمان عرضه این خودرو در سال ۲۰۱۵، ویتارا از  فروش خوبی در انگلیس برخوردار شد و در حال حاضر محبوب ترین مدل در خودروهای سوزوکی است.

Suzuki Vitara 2019 800 02 - سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی ویتارای جدید دارای موتورهای بنزینی ۱/۱ لیتری و ۱.۴ لیتری توربو بوستر جت می باشد  که در مدل مدل S-Cross در اواخر سال گذشته معرفی شده استفاده می شود و قرار است جای موتور ۱.۶ لیتری بنزینی بگیرد.

Suzuki Vitara 2019 800 03 - سوزوکی ویتارا 2019

موتورهای بوستر جت بسیار  قدرتمند و دارای گشتاور بیشتراست، بهره وری بیشتر و   کاهش انتشار گازهای گلخانه ایاز مهم های دیگر این خودرو می باشند.

Suzuki Vitara 2019 800 04 - سوزوکی ویتارا 2019

 مدل های سوزوکی ویتارا SZ4 و SZ-T به موتور ۱.۰ لیتری ۱۱۱ اسب بخار بوستر جت مجهز شده دارای گیربکس های دستی و اتوماتیک است.

مدل  SZ5 با موتور ۱.۴ لیتری بوستر جنت مجهز شده  است که توان تولید خروجی ۱۴۰ اسب بخار را دارد.

Suzuki Vitara 2019 800 01 - سوزوکی ویتارا 2019

جدیدترینسوزوکی ویتارا  دارای به روز رسانی های مختلف طراحی است و در دو رنگ جدید قرار است به فروش برسد همچنین از فن آوری های جدید و تجهیزات پیشرفته ایمنی پشتبانی می کند.

برخی از بروز رسانی ها :

  • رینگ های  آلیاژی جدید
  • طراحی مجدد جلو پنجره
  • طراحی مجدد سپر جلو و عقب
  • طراحی جدید چراغ های ترکیبی LED
  • صفحه نمایش مرکزی ۱۰ اینچی

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ از نظر فنی پیشرفته ترین سووزوکی خواهد بود و تکنولوژی های ایمنی جدید  به عنوان تجهیزات استاندارد در مدل SZ5 شامل : ترمز بروز شده  وقدرتمند،سیستم اخطار و جلوگیری خروج خط، تشخیص علائم جاده ، تشخیص نقطه کور  و سایر است.بی شک بعد از معرفی رسمی این خودرو در سایت سوزوکی ما مشخصات فنی این خودرو را نیز قرار می دهیم.

منبع : netcarshow

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.