معرفی دوج چلنجر srt هلکت مدل 2019

دوج چلنجر srt هلکت قرار است که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ به فروش برسد.این خودرو با ظاهر کاملا عضلانی و البته عصبانی قرار است با قیمت پایه ۴۱،۳۹۰ دلار تحت عنوان مدل  R / T Scat Pack  و قیمت ۷۲،۷۴۵ دلار  با نام SRT Hellcat Redeye در دسترس مشتریان قرار گیرد.
dogehelcatsrt2019 2 - معرفی دوج چلنجر srt هلکت مدل 2019
ین خودرو از موتور جدید ۶۲۰۰ سی سی استفاده می کند که ۶.۲ لیتری  دارای ۸ سیلندر است.خروجی موتور این خودرو   ۷۹۷ اسب بخار قدرت و  ۷۰۷ پوند فوت گشتاور است. وزن دوج چلنجر srt در حدود  ۴۳۱۳  پوند است  و می تواند ۰ تا ۱۰۰ کیومتر خود را در ۳.۴ ثانیه بدست بیاورد. خروجی قدرت و گشتاور موتور توسط گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می کند.در کل خروجی این خودرو به دلیل تغیرات در ابعاد شاتون و پیستون و همچنین کورس سیلندر بهبود زیادی یافته است.
dogehelcatsrt2019 1 - معرفی دوج چلنجر srt هلکت مدل 2019

طراحی خودرو را اگر بخواهیم دقیق مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم آنچه وجود دارد همان طراحی مدل قبلی است.بجز بروز شدن بخش روی کاپوت خودرو که از تعداد ۳ هود بهره می برد و بیشتر شبیه به یک کیت بادی است.تا طراحی جدید.رینگ خودرو نیز بروز شده و از نوع ۲۰ اینچی است که با کمک لاستیک های برند پیرلی  پی زیرو می تواند این شتاب را تحمل کند.لاستیک ها دارای عرض ۳۰۵ میل هستند.

منبع : autoweek

 

تصاویر دوج چلنجر srt هلکت ۲۰۱۹

dogehelcatsrt2019 3 - معرفی دوج چلنجر srt هلکت مدل 2019 dogehelcatsrt2019 4 - معرفی دوج چلنجر srt هلکت مدل 2019 dogehelcatsrt2019 5 - معرفی دوج چلنجر srt هلکت مدل 2019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.