هوندا HR V مدل 2019 سفارش اروپا

هوندا اولین جزئیات از مدل سال ۲۰۱۹ خودروی HR V را  منتشر کرد.این خودرو  به عنوان یکی از پر طرفدارترین های کلاس  SUV شناخته شده است.هوندا HR V ویژگی های ظاهر بیرونی جدید و دارای به روز رسانی به داخلی و طیف وسیعی از فن آوری های پیشرفته است.

Honda HR V EU Version 2019 800 05 - هوندا HR V مدل 2019 سفارش اروپا

 ارتقاء  طراحی بیرونی چه از نظر زیبایی و چه از نظر بهبود آیرودینامیک منجر به هر چه بهتر شدن سواری با این خودرو می گردد.استفاده از نوار کرومی  یک تکه در جلو  که تا انتهای بخش بالایی چراغ ها کشیده شده است و همچنین  سپر جلو دارای بخش های ورودی هوای عمیق تر است که چراغ های مه شکن دایره ای را در خود جای می دهد .چراغهای جلو دارای لنزهای پروژکتوری با سیستم روشنایی LED  هستند.

Honda HR V EU Version 2019 800 07 - هوندا HR V مدل 2019 سفارش اروپا

 در عقب، یک نوار کرومی  بین دو چراغ اضافه شده است که با طراحی جدید چراغ ها نمای زیبا به پشت خودرو می دهد.رینگ خودرو از نوع آلیاژی ۱۷ اینچی جدید  است و خروجی اگزوز  نیز به سر اگزوز کروم مجهز شده است.

Honda HR V EU Version 2019 800 01 - هوندا HR V مدل 2019 سفارش اروپا

در داخل خودرو و بخش کابین علاوه بر بروز رسانی های ظاهری و استفاده از تکنولوژی های جدید از صندلی هایی با طراحی جدید و مواد با کیفیت بالا در کابین بهره برده شده است.

Honda HR V EU Version 2019 800 02 - هوندا HR V مدل 2019 سفارش اروپا

از نظر فنی هوندا HR V مدل ۲۰۱۹ از موتور ۱.۵ لیتری i-VTEC  توربو شارژ  استفاده کرده که دارای خروجی ۱۳۰ اسب بخار (۹۶ کیلو وات) و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نانومتر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه  است.

Honda HR V EU Version 2019 800 05 - هوندا HR V مدل 2019 سفارش اروپا

شتاب این خودرو از ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت  ۱۱.۲ ثانیه با گیربکس دستی ۶ سرعته  و با گیربکس CVT   ۱۰.۷ ثانیه طول می کشد. موتور بنزینی ترکیبی افزایش چشمگیر  قدرت و کارایی را دارد .مصرف سوخت  این خودرو ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.تحویل این خودرو از اکتبر ۲۰۱۸ شروع شده است.

منبع : netcarshow

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.