هوندا سیویک اسپرت 2019 با نسخه های کوپه و سدان

هوندا سیویک ۲۰۱۹ خوب می شناسیم بخصوص در مناطق آزاد اروند و انزلی.خودرویی با کیفیت و ظاهری جوان پسند و اسپرت که حالا در سال ۲۰۱۹ از مدل اسپرت با تایپ های سدان و کوپه رونمایی کرد.

2019 honda civic - هوندا سیویک اسپرت 2019 با نسخه های کوپه و سدان

هوندا طی سه سال گذشته سیویک را دائما بروز رسانی کرده است . با مدل  سدان و کوپه  و حتی تایپ R . در حال حاضر، این سازنده ژاپنی اقدام به ساخت مدل های جدیدی از این خودرو کرده است که هوندا سیویک اسپرت را در کلاس بدنه ی کوپه و سدان با یک تازه سازی زیبا تر کرده است. هوندا سیویک اسپرتجدید دارای سیستم تعلیق و ترمز جدید ورزشی بهرمند شده است.

2019 honda civic 2 - هوندا سیویک اسپرت 2019 با نسخه های کوپه و سدان

فیس جلوی هوندا سیویک کاملا  بروز شده است و در عقب هم از اسپویلر و سپر جدید استفاده کرده است در خود سر اگزوز کروم   از نوع چند ضلعی کرومی را جای داده است.

2019 honda civic 1 - هوندا سیویک اسپرت 2019 با نسخه های کوپه و سدان

هوندا سیویک ۲۰۱۹ دارای چرخ های ۱۸ اینچی جدید است و در زیر کاپوتش از موتور  ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با گیربکس دستی شش سرعت استفاده می کند.چراغهای هالوژن و  دی لایت خودرو کاملا بروز شده اند.

2019 Honda Civic Sedan and Coupe e1534410169852 - هوندا سیویک اسپرت 2019 با نسخه های کوپه و سدان

در داخل هوندا سیویک از سیستم سرگرمی ۷ اینچی  اندروید اتو  و اپل کارپلی استفاده شده است تا بتوانید تمام نیاز های مولتی مدیای خود را بر آورده کنید.

هوندا سیویک اسپرت سدان  از قیمت  ۱۹،۸۳۵ دلار  و کوپه از قیمت ۲۰،۲۴۵ دلار شروع می شود. انتظار می رود قیمت ها در سال ۲۰۱۹ کمی بیشتر شود.

 

منبع: هوندا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.