مرخصی خودرو های سفارش امریکایی پلاک اروندی بدون هیچ محدودیتی آزاد شد | شهریور 1397

دوستان امروز مرخصی خودروهای سفارش امریکایی بدون هیچ محدودیتی آزاد شد جا دارد از سردار عباس زاده فرماندهی انتظامی خوزستان و جناب سرهنگ جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تشکر ویژه بابت پیگیری و همکاری با سازمان منطقه ازاد اروند در روند ازاد سازی مرخصی خودروهای سفارش آمریکا على رقم مشکلات زیاد تشکر کرد مرخصی خودروهای برند آمریکا همچنان ممنوع میباشد.

منبع: khuzestankhabar

4 نظرات
  1. ایرانی بدبخت می گوید

    یه جوری جلوی ورود خودرو آمریکایی گرفتند که انگار فردا آمریکایی ها میان زانو میزنن میگن غلط کردیم،ما را ببخشی،چرا نمیذارید خودرو ازنطقه خارج بشه ما با شما توافق برجام به توان ده میکنیم،به مردم خودت فشار میاری که آمریکاییه متنبه بشه ؟

  2. نریمان می گوید

    با سلام به مدیران بی کفایت و بیشعور
    منطقه آزاد اروند که همچنان اجازه مرخصی به خودروهای امریکایی را نمیدن
    ولی گوشی اپل دو دستشونه

  3. هومن زری میدانی می گوید

    سلام
    من بعنوان یک خریدار و کارگری که در منطقه بد اب و هوای خوزستان زندگی میکنم با تصور اینکه دولت و نظام عزیز خیر خواهانه شرایط خرید خودرو را برای ما تسهیل کرده است یک خودرو دست دوم که بصورت قانونی از گمرک ترخیص و پلاک شده خریدم و سال قبل بدون هیچ مشکلی مرخصی گرفتم و تمام هزینه ها را پرداخت کردم و هیچ محدودیتی برایم ایجاد نشد ولی امسال در ابتدای فصل تابستان به من پلاک ندادند و گفتند خودرو هایوندا امریکای پلاک نمیتواند بگیرد . هدف این تصمیم بغیر از انکه پر کردن جیب دلالان هست و دهن کجی به خریداران مصرف کننده قشر متوسط چه چیز دیگری میتواند باشد ؟
    مهمتر از آن برای چندمین بار برای من ثابت شد که مسئولین و تمامی تصمیم سازان در کشورم مصالح من را نمیخواهند و نمیتوان به آنها اطمینان کرد .
    جای تاسف عمیق است که امروز دوباره گفتند بیایید پلاک بگیرید فقط برای انکه یک میلیون از من کلاه برداری کنند .
    مسئولیت این کلاه برداری اشکار با چه کسی است ؟
    واقعا خسته شدم از این که بصورت اشکار تخلف ببینم و هرچه به معروف تذکر دادم هیچ توفیر نکرد .
    بابا حداقل اگر مسلمان نیستید آزاده باشید .

  4. نویسنده می گوید

    سلام
    لطفا مسئولین محترم و عوامل ایشان توضیح دهند که با چه منطق و دلیلی عدم تعلق مرخصی به خودروهای برند آمریکایی را می خواهند توجیه کنند.آیا این مسئله جز اینکه ضرر به صاحبین این خودروها برساند تأثیر دیگری خواهد داشت. آیا مثلا با این اقدام شرکتهای خودرو ساز آمریکایی ورشکست خواهند شد؟. و همچنین توضیح دهند که چرا ایشان فقط با خودروسازن آمریکایی مشکل دارند؟ چرا ایشان و آقازاده هایشان در استفاده از محصولات سایر شرکتهای آمریکایی مثل اپل، مک بوک، موتورولا ، بوئینگ، کاترپیلار، اینتل و غیره و در پیدا کردن راهی جهت سفر یا مهاجرت و نقل و انتقال دارائیهایشان به آمریکا از هر طریقی که بتوانند دریغ نمی کنند،؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.