معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

در این مطلب وب سایت اروندپلاک می خواهد تا به بررسی یکی از نسخه های خاص دوج چلنجر SRT بپردازد.این خودرو که با پسوند  واید بادی در بازار در دسترس است دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر فقط ۴ثانیه است.البته در مدل دنده دستی که در اتومات این شتاب به ۶ ثانیه کاهش پیدا می کند.

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 7 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

دوج چلنجر SRT واید بادی را در اصل  می توانم یک کیت بادی بدانم.این خودرو از نظر من یک تیونیگ سفارشی است که از یک کیت بادی و یک سری بروز رسانی های در خود بهره می برد هر چند که این بروز رسانی ها کار شرکت اصلی باشد.

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 8 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

ورژن جدید پیکج واید بادی برای هلکت ارائه شده که عرض کلی خود را حدود ۹ سانتی‌متر بیشتر می‌کند و یک اسپویلر مشکی‌رنگ جدید را نیز به خودرو اضافه خواهد کرد. رینگ‌های ۲۰ اینچی سبک‌وزن و مشکی‌رنگ در زیر خودرو قرار گرفته و رینگ ۲۰ اینچی پنج پره نیز برای آن قابل سفارش است.

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 9 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

وزن این خودرو در حدود ۲۰۵۸ کیلوگرم می باشد که مشخص می کند ۳۰ کیلوگرم افزایش وزن داشته و شاید سبب کاهش شتاب این خودرو شود ،البته نه به طور کل.

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 10 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی از نسخه ارتقا یافته پیشرانه ۶.۲ لیتری وی ۸ سوپرشارژر با قدرت ۷۱۷ اسب بخار و گشتاور ۸۸۸ نیوتن‌متر بهره می‌برد که ۱۰ اسب بخار قدرتمند‌تر از قبل شده است.

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 11 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی ۲۰۱۹ به کمک‌فنرهای تطبیقی، ترمزهای برمبو و سیستم کمکی لانچ نیز مجهز شده است. این سیستم اولین بار در مدل دیمن معرفی شده بود و از سنسورهای سرعت داخل چرخ‌ها استفاده می‌کند تا اطمینان لازم از چسبندگی لاستیک‌ها به دست آید. در داخل کابین خودرو غربیلک فرمان Dشکل با پوشش چرمی، دوخت نقره‌ای و صندلی‌های پارچه‌ای عملکردی به چشم می‌خورند و صندلی‌های چرم ناپا، آلکانترا یا لاگونا نیز قابل سفارش هستند.

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 12 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی ۲۰۱۸ با بدنه پهن بهای آغازین ۷۲۵۹۰ دلاری داشته که شامل ۱۷۰۰ دلار مالیات سوخت و ۱۰۹۵ دلار هزینه تحویل است.

تصاویر دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی

دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 4 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018 دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی 5 - معرفی دوج چلنجر SRT هلکت واید بادی نسخه 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.