نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو ۲۰۱۸ در چین قسمت ۱

chengdu 1 00 800x582 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1آئودی Q2L

نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۱۸ در چین آغاز بکار کرده است.  خودروی جدید آئودی Q2L، با افزایش فاصلخ بین دو محور همراه بوده است.این خودرو یک کراس اور کوچک و جمع و جور است که در ماه آینده با قیمت ۲۲۶.۸۰۰ یوان، با ۱۵۰ اسب بخار نیروی خروجی که توسط موتور  ۱.۴ لیتری خود تولید می شود وارد بازار می شود.

chengdu 1 0 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

یما در چنگدو واقع شده است. یما یکی از خودرو سازان بزرگ کشور چیسن است.در این نمایشگاه از خودروی جدید یما C60 رونمایی شد یک خودروی کلاس SUV  در سایز کوچک  که هنوز مشخصات فنی آن کامل گفته نشده است.

chengdu 1 1 800x567 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

شاید برای ما ایرانی ها که به لطف انحصار شدید بازار خودرو مجبور به سوار شدن بر هر خودرویی هستیم بهترین در این نمایشگاه هن تنگ X7  باشید.هن تنگ X7 جدید از جمله خودروی های شاسی بلند است که در ایران هم وارد شده و هم اکنون نسخه بروز شده از نظر ظاهری و البته دارای سیتم پلاگین هیبرید آن در نمایشگا چنگدو رونمایی شده است.این خودرو دارای سیستم ترکیبی از یک موتور ۱.۸ توربو با یک موتور الکتریکی است که دارای خروجی مجموعا ۱۸۰ اسب بخار است. قیمت آن ۱۸۷،۸۰۰ یوان  است.

chengdu 1 2 800x533 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

 فلوکس واگن تیگوان پلاگین هیبرید جدید هم رونمایی شد و بزودی وارد بازار می شود.این خودرو از موتور ۱.۴ توربو با یک موتور الکتریکی استفاده می کند که مجموعا ۲۱۸ اسب خروجی می دهد و در  اکتبر  در لیست فروش این خودرو ساز قرار می گیرد.

chengdu 1 3 800x529 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

JMC یا جی ام سی با ارائه خودروی الکتریکی تونر تشون  در اصل نسل پنجم خودروهای ترانزیتی خود را رونمایی کرد.این خودرو از   نیروی برق فقط استفاده می کند.دارای موتور الکتریکی بسیار قدرتمند  با خروجی های ۱۶۳ اسب بخار و ۸۰۰ نانومتر  گشتاور است و می تواند مسافت ۲۵۰ کیلومتر را طی کند.

chengdu 1 4 800x582 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

زوتی T500 یک مدل  شش صندلی جدید است که دارای قدرت ۱۵۶ اسب بخار و حجم موتور ۱.۵ لیتر از نوع توربو  است که با قیمت ۸۰.۰۰۰ یوان قرار است به فروش برسد.

chengdu 1 5 800x542 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

چری هم با نسخه جدید خود یعنی  آریزو GX در اصل جدیدترین سدان خود را عرضه کرد. GX توسط یک موتور توربو ۱.۵ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و دارای گیربکس CVT اتومات است و از قیمت ۷۹،۹۰۰ یوان شروع می شود.

chengdu 1 6 800x544 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

مرسدس بنز V 260 اسپرت ادیشن یک نسخه ورزشی از کلاس V  را رونمایی کرد.این خودرو نسخه ورزشی با کیت بدنه جدید است و پر است از امکانات ورزشی و شبیه به خودرو های کاملا اسپرت،دارای قدرت ۲۱۱ اسب بخار که حاصل یک موتور بنزینی توربو ۲.۰ است.این خودرو قیمت  ۶۶۸.۰۰۰ یوان را دارد.

chengdu 1 7 800x616 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

مرسدس مایباخ یکی دیگر از مدل های S-Class  است که قرار است در کشور چین فروش داشته باشد.نسخه ای از مرسدس بنز میباخ  S450 که توسط موتور ۳.۰ لیتری دبل توربو  و ۶ سیلندر تولید می شود. قدرت  تولید شده توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها  منتقل می شود و دارای قیمت  ۱.۴ میلیون یوان است.

chengdu 1 8 800x533 - نکات برجسته نمایشگاه خودرو چنگدو 2018 در چین قسمت 1

فولکس واگن لاماندو  تنها یک خودروی سواری است که به تنهایی در چین حاضر شده است. متاسفانه، در چهره سازی آن  کمتر به ورزش بودن توجه شده است و بیشتر مانند سایر سدان های جمع و جور است. قدرت این خودرو در حدود ۱۵۰ اسب بخار است . از موتور ۱.۴ لیتر بهره می برد.  قیمت این خودرو ۱۴۵،۹۰۰ یوان است.

ادامه این نمایشگاه را در روز های آینده بررسی می کنیم.ذکر نام اروندپلاک و لینک ما در ادامه مطلب ضروری است در غیر این صورت کپی بدون موارد گفته شده پیگرد قانونی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.