کیا تلوراید مدل 2020

کیا تلوراید یا kia telluride خودروی جدید در کلاس بدنه کراس اوور ها است که برای سال ۲۰۲۰ خود را آماده می کند.این خودرو دارای فیس جالب و خاص است.دارای چراغ های جدید با طراحی مربعی شکل که به پروژکتور هایی با تکنولوژی ال ای دی مجهز شده اند.

کیا تلوراید 2 - کیا تلوراید مدل 2020

کیا تلوراید گویا به سال های قبلی بازگشته است.برخلاف طراحی های خودرو های جدید که دارای بخش جلویی کشیده و نوک تیز می باشند این خودرو مجدد از طراحی قدیمی مربعی شکل استفاده کرده است.گویی دوباره دارید به خودرو های ۲۰ سال قبل نگاه می کنید.

کیا تلوراید 1 - کیا تلوراید مدل 2020

کیا تلوراید از موتور ۶ سیلندر ۳۳۰۰ سی سی استفاده می کند که می تواند خروجی ۲۹۰ اسب بخاری تولید کند.البته ممکن است این مشخصات در روز اصلی رونمایی این خودرو و انتشار اطلاعات رسمی آن کمی متفاوت باشد.

صندلی های این خودرو از نوع چرمی است و در بخش تریم و لوکس کاری داخلی هم از چوب واقعی استفاده شده.این خودرو دارای ویژگی های استاندارد است که با چشم قابل دیدن است .

کیا تلوراید 4 1 - کیا تلوراید مدل 2020

از جمله آنها می توانید به پروژکاور های برجسته مخصوص جاده های آفرودی اشاره کرد.همچنین کیا تلوراید از رینگ های ۲۰ اینچی بهره برده است که به لاستیک های سایز  ۲۶۵/۵۰R-20 مجهز شده .

کیا تلوراید 3 - کیا تلوراید مدل 2020

 

منبع : موتور وان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.