کانسپت پژو E لجند 2018

کانسپت پژو E لجند (Peugeot e Legend Concept)  مجهز به چهار حالت رانندگی است.SOFT ،SHARP،LEGEND،BOOST که بر اساس انتخاب هر کدام سیستم رانندگی خود کار و یا نیمه خودکار فعال و غیر فعال می شود و سطح کنترل خودرو توسط راننده را کم و زیاد می کند.

Peugeot e Legend Concept 2018 800 04 - کانسپت پژو E لجند 2018

این خودرو دارای دستیار صوتی فعال مناسب برای رانندگی خودکار است. در یک جمله ساده، راننده می تواند سبک رانندگی خود را تغییر دهد، گوش دادن به لیست موسیقی راننده  و یا حتی باز کردن و یا بسته شدن درب الکتریکی خودرو. این سیستم با استفاده از فناوری صدای دیجیتالی ژیل ویدال (Peugeot Style Director)  می تواند حالات راننده را تشخیص دهد و از ۱۷ زبان پشتیبانی می شود!  شما می توانید انواع فرمان های صوتی را به خودرو بدهید.

Peugeot e Legend Concept 2018 800 02 - کانسپت پژو E لجند 2018

پژو E لجند مفهومی دارای ابعاد زیر است (میلی متر) :

  • طول: ۴۶۵۰،
  • عرض: ۱۹۳۰،
  • ارتفاع: ۱۳۷۰،
  • فاصله چرخ: ۲۶۹۰.
  • رینگ ۱۹ اینچ با لاستیک میشلن

Peugeot e Legend Concept 2018 800 0e - کانسپت پژو E لجند 2018

داخل خودرو از تریمی با جنس چوب پالادو استفاده شده است.صندلی ها هم از نوع مخمل با رنگ آبی خواهند بود.هدف اصلی این خودرو ایجاد احساس راحتی در  وسیله نقلیه با توجه به حالات راننده است.در سراسر کابین پر شده است از نمایشگر های دیجیتال هوشمند. ۱۶ صفحه نمایش با اندازه های مختلف . به عنوان مثال: ۴۹ اینچ منحنی، ۲۹ اینچ در درب ها و ۱۲ اینچ در آفتاب گیر ها.

Peugeot e Legend Concept 2018 800 23 - کانسپت پژو E لجند 2018

پژو E لجند ۱۰۰٪  برقی است. با باتری ۱۰۰ کیلو وات ساعت، موتوری با خروجی گشتاور ۸۰۰ نانومتر و قدرت ۳۴۰ کیلووات که به هر چهار چرخ می رسد.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو  در کمتر از ۴ ثانیه است و در ادامه می تواند به بیشتریت سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

Peugeot e Legend Concept 2018 800 01 - کانسپت پژو E لجند 2018

منبع : netcarshow

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.