نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 2019

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران قرار است از سه شنبه ۱۸ دی در تهران بزرگ آغاز به کار کند.این رویداد خودرویی که تا روز ۲۲ دی ماه ۱۳۹۷ برقرار است بی شک از طرفداران زیادی برخوردار است.ما اروندپلاک همانند سایر نمایشگاه های بین المللی خودرو در سرتاسر دنیا به پوش این نمایشگاه خواهیم پرداخت پس بخش معرفی نمایشگاه های اروندپلاک را در این هفته از دست ندهید.

  • عنوان نمایشگاه:سومین نمایشگاه خودرو تهران
  • زمان:  ۱۸ الی ۲۲ دی ۱۳۹۷
  • مکان: مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب
  • برآورد سطح بازدید: بیش از دو میلیون نفر
  • فضای نمایشگاه: بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 2019 - نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 2019نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

 نمایشگاه خودرو تهران در دوره های قبل بشاهد حضور شرکت‌های نام دار و فعال در حوزه‌های مختلف خودرو بوده است.علاوه بر شرکت های داخلی برخی از کشور های دیگر در این نمایشگاه حضور داشتند و در بخش‌هایخودرو، وسایل نقلیه محیط زیستی و خودروهای سنگین محصولات خود را ارائه دادند. تعداد زیادی شرکت داخلی و خارجی مرتبط با صنعت خودرو مانندایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو، نگین خودرو، بهمن موتور، پاکرو،ایرتویا، شهاب خودرو، و شرکت‌هایی از جمله ستاره ایران، ماموت،سیف خودرو ، لوکسژن، چانگان، سیتروئن، هایما، بایک، بورگوارد، داتیس خودرو و مایان در کنار خودروسازاندیگر در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور داشتند.

 بی شک نمایشگاه خودور تهران بزرگترین رویداد خودرویی کشور و همچنین یکی از پر مخاطب ترین نمایشگاه های برگزار شده در سال است.از این رو حضور فعالان صنعت خودرو دراین نمایشگاه می تواند بهترین فضا را برای تبلیغ و معرفی مجموعه ها ایجاد کند. سومین نمایشگاه خودرو تهران می تواند بهترین فضا را برای مناظره و تبادل نظر میان مردم، خودرو سازان، وارد کنندگان، و دولتی ها و نماینگان مردم در خانه ملت ایجاد کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.