شرایط فروش پرشیا خودرو با خودروی بی ام و 530

شرایط فروش پرشیا خودرو با خودروی بی ام و ۵۳۰

شرایط فروش پرشیا خودرو با خودروی بی ام و ۵۳۰ به صورت فروش خودرو با بازپرداخت ۲۴ ماهه برقرار است.شرکت پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش بی ام و در ایران، برای رفاه حال متقاضیان و دوستداران برند بی ام و، شرایط فروش اقساطی بی ام و ۵۳۰ را به مدت محدود در نظر گرفته است.   در این شرایط فروش، سدان سری پنج بی ام و در چند تیپ و با شرایط محدود و با اقساط ۲۴ ماهه به مشتریان واگذار می شود.
نسل جدید بی ام و سری پنج، به دلیل استفاده از پلتفرم مشترک با سری هفت، بسیار شبیه به این سری از آب در آمده که برای مالکان می تواند یک نکته مثبت باشد. این نسل از سری پنج، با کد G30 شناخته می شود و جایگزین نسل قبلی شده است که کد F10 را به خود اختصاص داده بود. تفاوت اصلی این دو نسل را می توان در چراغ های جلو یافت، چسبیدن چراغ‌ های اصلی به جلو پنجره موجب تمایز این نسل و نسل پیشین آن شده اند.
برای رفاه حال متقاضیان، آنها تنها نیاز به پرداخت سی درصد از قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت دارند و تحویل خودروها فوری خواهد بود. همچنین خودروهای عرضه شده دارای ۵ سال گارانتی پرشیا خودرو و دو سال سرویس رایگان BSI هستند. علاقمندان جهت اطلاع از جزییات شرایط فروش می توانند با تلفن ۴۵۹۱ تماس حاصل نمایند یا به دفتر مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص کرج ، ضلع شمالی ،کیلومتر ۵ مراجعه نمایند یا به نمایندگی های فروش پرشیا خودرو در سرتاسر کشور مراجعه کنند . لیست نمایندگی های این شرکت نیز در وب سایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir موجود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.