اجازه ورود خودرو و موتورسیکلت ورزشی به منطقه آزاد اروند

به گزارش اروندپلاک به نقل از فارس : یک خبر خوب برای حرفه ای ها و ورزشکار های خودرو و موتورسیکلت در منطقه آزاد اروند. بر اساس قوانین جدید ورود خودرو و موتورسیکلت ورزشی به مناطق آزاد مجاز شد .ورود خودرو و موتورسیکلت ورزشی به مناطق آزاد مجاز شد.هیأت وزیران مجوز واردات خودرو و موتورسیکلت‌های ورزشی را به مناطق آزاد اقتصادی را صادر کرد.در این مصوبه که مورخ ۱۱ بهمن ۹۷ از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده آمده است: هیأت وزیران در جلسه ۷ بهمن ۹۷ به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصاد و به استناد بند الف ماده ۴ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی مصوبه ۱۳۷۲ و تبصره یک ماده یک قانون تشکیل و اداره مناطق آزاد ویژه اقتصادی مصوب ۸۴ تصویب کرد.

۱-ورود خودرو و موتورسیکلت مخصوص مسابقات ورزشی صرفا جهت تردد در محدوده پیست‌های مسابقات ورزشی و همچنین تجهیزات و دستگاه‌های مربوط صرفا جهت استفاده در محدوده منطقه ویژه اقتصادی زرندیه و مناطق آزادی تجاری صنعتی دارای پروانه‌های مشابه با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز است.

۲- مصادیق و تعداد خودروها و موتورسیکلت تجیهزات و دستگاه‌های مربوط توسط کارگروهی متشکل از وزارت صمت، میراث فرهنگی، برنامه بودجه،‌گمرک و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی تعیین خواهد شد.

 

 

منطقه آزاد اروند

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.