تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

تیونینگ منصوری را بی شک همه شما خودرو دوستان می شناسید.شرکتی ایرانی که بهترین تیونینگ های جهان را انجام می دهد.حالا در نمایشگاه جدید ژنو ۲۰۱۹ این تیم فرصتی بدست آورد تا بهترین کار های خود را به نمایش بگذارد

منصوری Ventatus

Tuning Mansoori 6 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

پس از چند سال دوری از قطعات فیبرکربن، منصوری باردیگر به استفاده از این مواد در پروژه‌های تیونینگ خود روی آورده است. برند تیونینگ آلمانی حالا با طرح‌های جدیدی برای برخی مدل‌های شناخته‌شده ازجمله لامبورگینیاوروس و بنتلی کنتیننتال جی‌تی و مرسدس بنز کلاس G به ژنو پا گذاشت. پیش از همه، لامبورگینی اوروس قرار دارد که باتوجه‌به علاقه‌ی فراوان این تیونر به محصولات شاسی‌بلند و نیز برند لامبورگینی، توجه خاصی در تیونینگ آن کرده است. جدیدترین پروژه‌ی منصوری برای اوروس، Ventatus نامیده می‌شود که با بدنه‌ی تمام فیبرکربنی پوشیده شده و از کیت بدنه‌ی تهاجمی و رینگ‌های ۲۴ اینچی برخوردار است.

منصوری Centuria

Tuning Mansoori 7 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

در اینجا، نخستین نسخه‌ی تقویت‌شده منصوری از بوگاتی شیرون ارائه شده که سنچوریا (Centuria) نام دارد. البته در این پروژه، درباره‌ی بازنویسی برنامه‌ی ECU و فیلتر هوا صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه با بدنه کاملا کربنی و بسته‌ی آیرودینامیکی جدید خودروِ سوپراسپرت بوگاتی روبه‌رو هستیم. می‌توانید به بیشینه‌ی سرعت ۴۲۰ کیلومتربرساعت و حدود ۱,۴۸۰ اسب‌بخار قدرت پیشرانه‌ی جانشین ویرون نگاه کنید و از تماشای هنر مهندسی لذت ببرید.

منصوری کربناردو

Tuning Mansoori 5 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

کربنارا نام نوعی پاستای ایتالیایی است که در شهر رُم با تخم‌مرغ، پنیر سخت، گوشت و فلفل پخته می‌شود؛ اما نسخه‌ی منصوری کربناردو با لامبورگینی اونتادور مجهز به کیت بدنه‌ی کربنی الهام‌گرفته از Lockheed F-117 Nighthawk و قدرت ۱,۶۰۰ اسب‌بخاری به‌لطف توربوشارژر دوقلو به‌دست می‌آید.

منصوری بیلیونر

Tuning Mansoori 2 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

رولزرویس کالینان یکی از پروژه‌های بحث‌انگیز منصوری در کلاس محصولات شاسی‌بلند به‌شمار می‌رود. حتی اگر کالینان را با مفهوم شاسی‌بلند بزرگ و سریع و سنگین بشناسید، بازهم نمی‌توانید اینجا آن را نوعی رولزرویس فانتوم با قابلیت رانندگی آف‌رود بدانید. حالا شاسی‌بلند لوکس رولزرویس را منصوری اصلاح کرده و با فهرستی مانند کیت کامل بدنه، اسپویلر عقب، رینگ‌های بزرگ‌تر و اسپویلر سقفی برای مشتریان دردسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است پیشرانه نیز تقویت شده و در فضای داخل کابین نیز لوگوِ Billionaire همراه‌با چرم تمساح برای صندلی‌های‌ جلو و دسته‌ی صندلی‌ها و قطعات تزیینی به‌چشم می‌خورد.

منصوری بنتلی کنتیننتال جی‌تی

Tuning Mansoori 1 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

بنتلی کنتیننتال GT یکی از انتخاب‌های برتر فوتبالیست‌های مطرح انگلیس برای تیونینگ است. هم‌اکنون، منصوری با هنر خود و بهره‌گیری فراوان از قطعات فیبرکربن، آن را به‌خوبی آراسته تا فضای بیرونی خودرو دقیقا مانند فضای داخل خانه شیک و لوکس به‌نظر برسد.

منصوری استار تروپر

Tuning Mansoori 8 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

مرسدس بنز کلاس G جدید برای منصوری شبیه موسیقی دل‌نواز است. به‌محض رونمایی نسل جدید شاسی‌بلند مرسدس بنز، منصوری با قطعات فیبرکربنی خود آماده بود تا نسخه‌ی جدیدی از آن را روانه‌ی بازار کند. نسخه‌ی جدید مرسدس بنز کلاس G با نام استار تروپر (Star Trooper) شناخته می‌شود و به‌طور مشخص از کیت بدنه‌ی G63 و طرح رنگ اختصاصی با ۵۰ اختلاف رنگ جزئی و استتار خاکستری و ۸۵۰ اسب‌بخار قدرت در زیر کاپوت بهره می‌برد.

منصوری مرسدس S63 AMG کابریولت

Tuning Mansoori 9 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

اگر به برخی از خودروهای تقویت‌شده حساسیت دارید، مرسدس بنز S63 AMG کابریولت با تیونینگ منصوری می‌تواند انتخاب راضی‌کننده‌ای باشد. خودرویی زیبا با طرح روباز و همراه‌با هزاران قطعه‌ی فیبرکربنی در بدنه که می‌تواند نظر هر خریداری را به‌خود جلب کند.

آئودی RS4 پلاس با تیونینگ ABT

Tuning Mansoori 3 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

محصولات تقویت‌شده‌ی منصوری در نمایشگاه خودرو ژنو به‌پایان رسید و هم‌اکنون با جدیدترین پروژه‌ی ABT روی محصولات آئودی به رنگ سبز اسیدی آشنا می‌شویم. این خودرو که آئودی RS4+ نامیده می‌شود، به‌لطف هنر تیونینگ ABT قدرت آن از ۴۴۴ اسب‌بخار در نسخه‌ی اصلی به ۵۲۳ اسب‌بخار افزایش می‌یابد. همچنین با تجهیز به رینگ‌ها و فنرهای جدید، امید می‌رود سواری راحت‌تری داشته باشد. این خودروِ خاص تنها در ۵۰ نسخه ساخته می‌شود.

TechArt GTstreet RS

Tuning Mansoori 4 - تیونینگ منصوری | نمایشگاه ژنو 2019

درحالی‌که خانواده‌ی قدیمی پورشه ۹۱۱ آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، تیونرهای مطرح بازهم تلاش می‌کنند آن را دوباره به زندگی برگردانند. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی قدیمی پورشه ۹۱۱ قصد ندارد بی‌سروصدا بمیرد؛ زیرا متخصصان تیونر تک‌آرت (TechArt) ترکیبی از فناوری و هنر را در این ۹۱۱ توربو اس جاسازی کرده‌اند و نتیجه با نام جدید تک‌آرت GTstreet RS شناخته می‌شود. به‌لطف توربوشارژرهای جدید برای پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر تخت، قدرت از ۵۷۲ اسب‌بخار به میزان خیره‌کننده‌ی ۷۵۹ اسب‌بخار می‌رسد. پیشرانه‌ی اصلی وقتی کارخانه‌ی پورشه را ترک کرد، فقط می‌توانست ۷۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند؛ ولی اکنون در کارگاه تیونینگ تک‌آرت، به‌راحتی ۹۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

 

منبع : زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.