تیونینگ جدید منصوری با مرسدس AMG S63

جدیدترین محصول شرکت تیونینگ منصوری مدل کابریولت از مرسدس S63 AMG است. این خودرو از یک پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 برخوردار است.

 mansorys mercedes amg s63 cabriolet 2 - تیونینگ جدید منصوری با مرسدس AMG S63

در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ بود که منصوری، تیونر مشهور آلمانی-ایرانی از یک خودروی لوکس بدون سقف رونمایی کرد. این مدل کابریولت لوکس نسخه‌ای ارتقا یافته از مرسدس AMG S63 است.

اولین چیزی که در مورد این مدل جلب توجه می‌کند رنگ سبز روشن آن است. این رنگ نه‌تنها در بدنه بلکه درون کابین نیز به شکل گسترده‌ای استفاده شده و این مدل را تبدیل به خودرویی بسیار خاص کرده است. منصوری با استفاده از قطعات فیبرکربن نیز سعی کرده تا روح اسپرت این کابریولت لوکس را نیز به بیننده یاد‌آورری کند. این قطعات فیبرکربن در بخش‌هایی مثل جلوپنجره به کار رفته‌اند و چراغ‌ها نیز برای هماهنگی با آن‌ها از نوع تیره انتخاب شده‌اند.

mansorys mercedes amg s63 cabriolet 3 - تیونینگ جدید منصوری با مرسدس AMG S63

منصوری در مرحله‌ی بعدی رینگ‌های استاندارد S63 را با نمونه سفارشی جایگزین کرده‌ است که رنگ‌ آن‌ها نیز با رنگ خودرو همخوانی دارد. درون کابین، تیونر اقدام به تعویض کامل تودزوی کرده است و در تمام بخش‌های فرمان، داشبورد، کنسول و صندلی ها و حتی رو دری‌ها و ستون ها شاهد پوشش جدیدی هستیم. لوگوی تیونر روی پشت سری‌ها دیده می‌شود و در هنگام باز کردن درها این لوگو روی رکاب جانبی نیز رویت می‌شوند.

mansorys mercedes amg s63 cabriolet 10 - تیونینگ جدید منصوری با مرسدس AMG S63

منصوری هنوز در مورد تغییرات فنی در این خودرو اطلاعاتی منتشر نکرده است. مدلی قدیمی S63 به یک پیشرانه‌ی ۵.۵ لیتری مجهز بود اما در نسل جدید، این پیشرانه با یک پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 جدید جایگزین شده است. اینپیشرانه‌ی تویین توربو می‌تواند ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند و این خودروی بزرگ لوکس را در ۳.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو در حالت استاندارد به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما با سفارش پکیج AMG Driver این سرعت به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.