نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید

سانگ یانگ تیوولی جدید از بهترین محصولات کره ای و بازار آسیایی است که در ایران نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد  این خودرو در کلاس شاسی بلند ها جمع و جور است که در طراحی داخلی و خارجی بروز شده و از فناوری و تکنولوژی های بروز و مناسب سال ۲۰۱۹ بهره می برد.

2019 ssangyong tivoli 10 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید

این خودرو دارای موتور ۱۶۰۰ سی سی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ است  و به گیربکس خودکار مجهز شده است.سانگ یانگ تیوولی جدید از سیستم تهویه مطبوع، ارتباط بلوتوث، کروز کنترل، ورود بدون کلید، رینگ‌های فولادی یا آلیاژی و حداکثر هفت کیسه هوا برخوردار است.

2019 ssangyong tivoli 19 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید

قیمت این خودرو در بریتانیا از ۱۴۴۹۵ پوند است.در بحث ظاهر نیز دارای سپر عقب متفاوت با عناصر کرومی و در بخش آپشن ترمز اضطراری خودکار و صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی ،سیستم کنترل حرکت در سربالایی ،درب های خودکار با قابلیت بسته شدن و رادیو DAB برخوردار هستند .

 

تصاویر سانگ یانگ تیوولی جدید

2019 ssangyong tivoli 17 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید

2019 ssangyong tivoli 15 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید 2019 ssangyong tivoli 14 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید 2019 ssangyong tivoli 13 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید 2019 ssangyong tivoli 10 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید 2019 ssangyong tivoli 1 - نگاهی به سانگ یانگ تیوولی جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.