آکورا TLX PMC ادیشن 2020 | Acura TLX PMC Edition

این خودرو با استفاده از توانایی منحصر به فردش در شهر اوهایو ساخته می شود وسیله نقلیه‌ای که در حال آزمایش است. این خودرو برای سال ۲۰۲۰ تولید خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که  فروش این خودرو در تابستان سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد. قیمت شروع این خودرو ۵۰ هزار دلار است.

Acura TLX PMC Edition 2020 800 01 - آکورا TLX PMC ادیشن 2020  |  Acura TLX PMC Edition

اولین نسخه از این خودرو به صورت پرتوهای در نمایشگاه بین المللی نیویورک ۲۰۱۹ رونمایی شد.نسخه پی ام سی از این خودرو به مدل یزد که دارای طراحی جدید و تکنولوژی های برتر و نوین است این خودرو با رنگ های نقره ای و محدوده گسترده ای از رنگ های دیگر روانه بازار خواهد شد تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

Acura TLX PMC Edition 2020 800 03 - آکورا TLX PMC ادیشن 2020  |  Acura TLX PMC Edition

رنگ مورد استفاده برای این خودرو از نوع رنگ قرمز پیرل است ،این رنگ از نانو ذرات تشکیل شده که سبب می شود سطح عمیقی از فلز خودرو را بپوشاند و مانع از زنگ زدگی خودرو در دراز مدت شود. نسخه استاندارد این خودرو دارای رینگ ۱۹ اینچ از نوع آلیاژی با طراحی جدید است.دستگیره های درب و جلو پنجره خودرو از جنس کروم و براق است . نمای عقب خودرو نیز همانند جلو سر اگزوز های دولول از جنس کروم ساخته شده‌اند.

Acura TLX PMC Edition 2020 800 04 - آکورا TLX PMC ادیشن 2020  |  Acura TLX PMC Edition

به داخل کابین خودرو که برویم می توانید صندلی های چرمی از جنس آلکانترا با دو خط دو ردیفه قرمز را مشاهده کنیم دستگیره های درب داخلی همانند دستگیره های بیرونی از جنس کروم هستند روشنایی خودرو چه در بیرون و چه در داخل کابین از نوع ال ای دی هستند سیستم روشنایی در داخل کابین خودرو می توانیم سیستم های نرم افزاری همانند اندروید اتو ،اپل کارپلی و سیستم نویگیشن جی پی اس را داشته باشیم. سیستم مولتی مدیا و چند رسانه ای و سیستم صوتی خودرو از نوع آکورا استدیو است که به بلندگو و ساب ووفر مجهز شده است.

Acura TLX PMC Edition 2020 800 06 - آکورا TLX PMC ادیشن 2020  |  Acura TLX PMC Edition

در کنار همه این موارد گفته شده در داخل کابین سیستم شارژ بی سیم خودرو دوربین ۳۶۰ درجه آیینه‌های اتوماتیک  حافظه فرمان صندلی و آینه سنسور پارک جلو و عقب و تشخیص نقاط کور در رانندگی هنوز در خصوص قیمت و مدل های خودرو توضیح داده نشده است با عمل همراه باشد

Acura TLX PMC Edition 2020 800 09 - آکورا TLX PMC ادیشن 2020  |  Acura TLX PMC Edition

آکورا TLX PMC ادیشن ۲۰۲۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.