نگاهی به کانسپت کیا هابانیرو | kia habaniro

نمایشگاه خودروی نیویورک در آینده برگزار خواهد شد و طبق تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده روی آن شرکت کیا قرار است از نسخه  آزمایشی ماشینی با نام کیا هابانیرو رونمایی کنند.خودروی در سایز و جنس بدنه کراس اوور را که در نوع خود جدید است، رنگ آمیزی جدید با است که خودرو قسمت سقف خودرو از بدنه و درب عقببی را جدا میکند.

خودروی جدید کیا دارای چهره ای کاملا جدید است فیس جلو با طراحی مدرن و کاملا هجومی رینگ های سایز بزرگ با رنگ بندی خاص خطوط مشکی رنگ کشیده شده از پیشانی خودرو تا انتهای بخش کناری خودرو سقف شیبدار همگی سلام شدند تا خودرو هجومی و مدرن داشته باشیم.

کیا هابانیرو - نگاهی به کانسپت کیا هابانیرو | kia habaniro

این خودرو همانند سایر محصولات پیشرفته جهان در صنعت ماشین سازی اقدام به حذف قطعات سنتی کرده است از جمله این قطعات می توانیم به آینه های کناری اشاره کنیم که جای خود را به دوربین داده اند. به غیر از آینه خودرو که جای خود را به دوربین داده است می توانیم به شکل جدید دستگیره های درب نیز اشاره کنیم دستگیره های درب ای که کاملا مسطح شده و تقریبا نمی توانیم آنها را ببینیم باز شدن درها به شکلی است که با لمس دست شما انجام می شود.

در ادامه لازم است به این مسئله اشاره کنیم که کیا هابانیرو در زیر کاپوت از موتور هیبرید یا کاملاً الکتریکی استفاده می کنند و شاید دلیل نامش این باشد.

اگر چه در خصوص این خودرو اطلاعات زیادی به بیرون منتشر نشده است اما من ابوالفضل نوری به شدت این کراس اور جمع و جور را دوست دارم و امیدوارم که در هفته آینده که رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه بین المللی نیویورک به عمل می آید بتوانیم امکانات بیشتری از آن و تصاویر با کیفیت به شما دوستان اروند پلاک نشان دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.