مرسدس بنز V کلاس 2020

امروز در بخش تازه های خود روی وب سایت اول پلاک دوست داریم بزنیم به خودروی مرسدس بنز V کلاس خودرویی که  همانگونه از نام و تصاویر مشخص است در کلاس بدنه  ون های سایز متوسط قرارداد.

Mercedes Benz V Class 2020 800 6a - مرسدس بنز V کلاس 2020

این خودرو برای سال ۲۰۲۰ چه از نظر ظاهری و چه امکانات رفاهی به روز رسانی شده است،طراحی خودرو جدید است و در اشتوتگارد  در برش های سپر جلو عقب و جلوپنجره مشبک به روز شده،.علاوه بر به روز رسانی های ظاهری این خودرو از رنگهای جدید متالیک خاکستری و سایر رنگ ها  استفاده می کند.

Mercedes Benz V Class 2020 800 01 - مرسدس بنز V کلاس 2020

این به روز رسانی ها در داخل خودرو نیز وجود دارد استفاده از مواد با کیفیت و روکش های صندلی و فرمان چرمی از نوع چرم ناپا و چرم لوگانو در کنار تریم های جدید از  جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کنیم.

Mercedes Benz V Class 2020 800 92 - مرسدس بنز V کلاس 2020

این خودرو از موتور OM 654 با توان تولید قدرت ۱۴۰ کیلو وات معادل ۱۹۰ به بخار  استفاده می کند. مصرف سوخت ترکیبی خودرو  نزدیک شش لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. نسل جدید موتور های استفاده شده دیزلی در این خودرو کارآمدتر و دارای آلایندگی کمتر است. سیستم انتقال قدرت این مرسدس بنز از نوعی جی ترونیک است و از نوع ۹ سرعته خودکار.

Mercedes Benz V Class 2020 800 04 - مرسدس بنز V کلاس 2020

در داخل کابین خودرو و درب سمت راننده می‌توانید نمایشگر ۹.۶ اینچی، شارژر بی سیم، کنترل آب و هوای اتوماتیک تو منطقه، سیستم صوتی و کنسول مرکزی را مشاهده کنید.

Mercedes Benz V Class 2020 800 6a - مرسدس بنز V کلاس 2020

تجهیزات ایمنی می توانیم بر سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم پیشگیری از برخورد ،سیستم کنترل خروج از جاده ،سیستم کمک پارک ،،دوربین ۳۶۰ درجه سیستم کنترل پایداری و سایر موارد را نام برد.

قیمت مرسدس بنز V کلاس ۲۰۲۰ در کشور آلمان ۳۶ هزار یورو است. و مشتریان می توانند در ابتدای تابستان ۲۰۱۹ اقدام به خرید این خودرو کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.