نیسان 370Z نسخه 50 سالگی انیورساری ادیشن 2020

شرکت نیسان در نمایشگاه بین المللی نیویورک در سال ۲۰۱۹ به مناسبت ۵۰ سالگی خود از مدل نیسان ۳۷۰Z با نام انیورساری ادیشن رونمایی کرد.نیسان ۳۷۰z یک خودروی کاملا ورزشی و دارای چهره هجومی است که در این نسل جدید و نسخه خاص هم و این ذات خود  تاکید کرده است، استفاده از رنگ بندی خاص و دو بخشی قرمز و سفید و نوار های موازی بر روی  درب خودرو  از جمله این موارد است.

  چراغ های جلو از نوع  بوئنورژن است و از فناوری ال ای دی با قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار با توجه به وضعیت روشنایی هوا بهره می برد.

Nissan 370Z 50th Anniversary Edition 2020 1024 05 - نیسان 370Z نسخه 50 سالگی انیورساری ادیشن 2020

در داخل کابین خودرو در پشت صفحه کیلومتر از این صفحه نمایش برای نشان دادن اطلاعات مهم خودرو استفاده می کنند ،صندلی ها و رودری ها و همچنین داشبورد از جنس چرم آلکانترا با کیفیت بالا است. خودرو دارای سیستم صوتی برند بوز است که دارای ۱۲ بلندگو و ساب ووفر به همراه سیستم آمپلی فایر صدا است.

Nissan 370Z 50th Anniversary Edition 2020 1024 07 - نیسان 370Z نسخه 50 سالگی انیورساری ادیشن 2020

در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانه پرقدرت ۳.۷ لیتری با خروجی  ۳۳۲ اسب بخار استفاده می شود، این خودرو برای افزایش کارآیی خود از دریچه های کنترل فعال ورودی هوا برای محفظه احتراق استفاده می کند که در زمان مورد نیاز ورودی هوا را جهت تنظیم میزان ابتدا کم یا زیاد کند.

این سیستم دریچه فعال هوا در کنار سیستم   زمان بندی سوپاپ ها که از نوعVVEL   پست سبب می شود تا ۳۷۰z دارای حداقل تولید آلاینده‌های زیست محیطی باشد و بتواند بهترین راندمان را به دست آورد، البته در سیستم اگزاست و خروجی موتور این شرکت از کاتالیزورهای ثابت جهت کمک به این کاهش آلاینده کمک می کند.

سیستم انتقال این خودروی ورزشی از نوع شش سرعته دستی است که بنا به سفارش مشتریان می تواند به گیربکس خودکار ۷ سرعته تبدیل شود.

Nissan 370Z 50th Anniversary Edition 2020 1024 01 - نیسان 370Z نسخه 50 سالگی انیورساری ادیشن 2020

سیستم تعلیق خودرو از نوع فعال با قابلیت تنظیم دمپر ها و تنظیم ارتفاع خودرو است که موجب می‌شود با انتخاب حالت رانندگی در شرایط مختلف ارتفاع خودرو را تنظیم تا به بهترین حالت آیرودینامیک خودرو دست یابیم.

۳۷۰ زد سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک مجهز به سیستم ضد قفل دیفرانسیل و کمک کند استفاده می کند،ترمز ها بهبود یافته و از دیسک ۱۴ اینچی در جلو و ۱۳.۵ اینچی در عقب  استفاده می کند.

اطلاعات بیشتری در خصوص این خودرو منتشر نشده. این مطلب توسط وبسایت اروند پلاک تهیه و ترجمه شده است و کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر منبع مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.